Түркістан қалалық білім бөлімінің ұйымдастыруымен өткен кезекті әдістемелік басқосу жас мамандармен жұмысқа арналды. С.Сейфуллин атындағы №4 мектеп-лицей базасында «Сабақты тиімді жоспарлау» тақырыбында математика пәнінің жас мамандарымен өткен ақпараттық семинарды білім бөлімінің математика пәні әдіскері Мария Зейдінқызы Ибраева ашып, бағдарламамен таныстырды, деп хабарлайды No-comment.kz ақпараттық агенттігі.
Педагогикалық еңбек жолын бастағанына көп бола қоймаған жас мамандарды сабақтың құрылымымен таныстыру, сабақтың мақсатын анықтау және түсіну, сабақтағы тапсырмаларға дескриптор құрудың маңыздылығын түсіндіру мақсатында өткізілген ақпараттық семинар барысында Ө.Жәнібеков атындағы №27 ІТ мектеп-лицейінің математика пәні мұғалімі, қалалық шығармашылық топ мүшесі А.Жанбаева «Сабақтың құрылымы» тақырыбында баяндама жасаса, Ж.Ташенов атындағы №23 ІТ мектеп-лицейінің математика пәні бірлестік жетекшісі Г.Казакбаева «Сабақты тиімді жоспарлау» тақырыбында тәжірибесімен бөлісті. Ал, С.Сейфуллин атындағы №4 мектеп-лицейінің математика пәні мұғалімі, облыстық, қалалық математика пәні мұғалімдері шығармашылық тобының төрағасы Н.Нурлыбаев «Сабақ жоспарын құруда тапсырмаларға дескриптор құру» тақырыбында ой қозғады.
Ақпараттық семинарға қатысқан жас мамандар сабақтар жоғарғы деңгейде өтілгенін, сабақтың мақсатын, тапсырмаларға дескриптор құруды үйренгенін атап өтті. Алдағы уақытта осындай ақпараттық семинарлар жиі ұйымдастырылып тұрса деген ұсыныстар айтылды.
Әдістемелік кеңес аясында қатысушылар Математиканы оқыту сапасын жақсарту бойынша практикалық мысалдар мен ұсыныстар ала отырып, оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру туралы білімдерін тереңдете түсті. Сабақты дайындаудың әр кезеңіне ойластырылған көзқарастың маңыздылығына басты назар аударылды. Бұл нақты мақсаттарды анықтаудан басталды, тапсырмаларды мұқият пысықтаумен жалғасты және студенттерге сәттілік критерийлерін анық түсінуге көмектесетін дескрипторларды құрумен аяқталды.
Семинарда талқыланған дескрипторлар оқытуға ашық және түсінікті көзқарасты қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Олар студенттерге нақты нұсқаулар береді және оларға тапсырмаларды орындап қана қоймай, жоғары нәтижеге жету үшін қандай қадамдар жасау керектігін түсінуге мүмкіндік береді. Бұл сізге оқу материалын игеріп қана қоймай, өз жетістіктеріңізді тереңірек білуге мүмкіндік береді, осылайша өз қабілеттеріңізге деген сенімділікті арттырады.
Сабақты тиімді жоспарлау, қатысушылар атап өткендей, оқушылардың әртүрлі дайындық деңгейлерін ескеруді қамтиды. Семинар оқу процесін оқушылардың әртүрлі қажеттіліктеріне бейімдеуге мүмкіндік беретін әдістемелік әдістерді қозғап, белсенді оқыту мен өз бетінше ойлау үшін қолайлы жағдай жасады. Бұл тәсіл сабақтың білім беру құралы ғана емес, сонымен қатар сыни ойлау мен есептерді шешу дағдыларын дамытуға арналған алаң болуына ықпал етеді.
Сонымен қатар, оқу процесінде дескрипторлардың рөлін талқылау олардың бағалау үшін ғана емес, сонымен қатар оқушылардың өзін-өзі тексеруі үшін де қызмет ететінін көрсетті. Бұл әдіс оқушыларға күш-жігерін ұйымдастыруға және тапсырмаларды саналы түрде орындауға көмектеседі. Дескрипторларды қолданудың оң әсерін семинардың барлық қатысушылары атап өтті және көптеген жас мамандар бұл әдістемені өз жұмысында енгізуге қызығушылық білдіріп, оны тиімді және түсінікті оқу бағдарламасын құрудың маңызды құралы деп санады.
Жиналыс сонымен қатар болашақта өзара тығыз қарым-қатынастың болашағын талқылаған қатысушылар арасында кәсіби қоғамдастықтың қалыптасуына ықпал етті. Ұсынылған бастамалардың бірі жас мамандар әдістемелік материалдармен, практикалық әзірлемелермен және оқытудың өзекті мәселелерінің шешімдерімен алмасатын ақпараттық платформа құру болды.
Семинарда талқыланған дескрипторлар оқытуға ашық және түсінікті көзқарасты қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Олар студенттерге нақты нұсқаулар береді және оларға тапсырмаларды орындап қана қоймай, жоғары нәтижеге жету үшін қандай қадамдар жасау керектігін түсінуге мүмкіндік береді. Бұл сізге оқу материалын игеріп қана қоймай, өз жетістіктеріңізді тереңірек білуге мүмкіндік береді, осылайша өз қабілеттеріңізге деген сенімділікті арттырады.
Сабақты тиімді жоспарлау, қатысушылар атап өткендей, оқушылардың әртүрлі дайындық деңгейлерін ескеруді қамтиды. Семинар оқу процесін оқушылардың әртүрлі қажеттіліктеріне бейімдеуге мүмкіндік беретін әдістемелік әдістерді қозғап, белсенді оқыту мен өз бетінше ойлау үшін қолайлы жағдай жасады. Бұл тәсіл сабақтың білім беру құралы ғана емес, сонымен қатар сыни ойлау мен есептерді шешу дағдыларын дамытуға арналған алаң болуына ықпал етеді.
Сонымен қатар, оқу процесінде дескрипторлардың рөлін талқылау олардың бағалау үшін ғана емес, сонымен қатар оқушылардың өзін-өзі тексеруі үшін де қызмет ететінін көрсетті. Бұл әдіс оқушыларға күш-жігерін ұйымдастыруға және тапсырмаларды саналы түрде орындауға көмектеседі. Дескрипторларды қолданудың оң әсерін семинардың барлық қатысушылары атап өтті және көптеген жас мамандар бұл әдістемені өз жұмысында енгізуге қызығушылық білдіріп, оны тиімді және түсінікті оқу бағдарламасын құрудың маңызды құралы деп санады.
Жиналыс сонымен қатар болашақта өзара тығыз қарым-қатынастың болашағын талқылаған қатысушылар арасында кәсіби қоғамдастықтың қалыптасуына ықпал етті. Ұсынылған бастамалардың бірі жас мамандар әдістемелік материалдармен, практикалық әзірлемелермен және оқытудың өзекті мәселелерінің шешімдерімен алмасатын ақпараттық платформа құру болды.