«Креативті ұстаз-заман талабы» тақырыбында қалалық семинар өтті

«Креативті ұстаз-заман талабы» тақырыбында қалалық семинар өтті

Түркістан қаласы білім бөлімі әдістемелік кабинетінің 2024-2025 оқу жылына арналған жоспарына сәйкес білім беру ұйымдарының психологтары мен дефектологтарының қатысуымен Т.Бигелдинов атындағы №16 жалпы білім беретін мектебінде қалалық семинар өткізілді. Басты мақсат – педагогикалық техналогиялар элементтерінің тиімді пайдалану жолдарын үйрету және озат тәжрибелі мамандардың озық іс-тәжрибесін насихаттау, балалардың психологиялық-педагогикалық білімдері мен дағдыларын арттырып, жан-жақты қолдау көрсету, деп хабарлайды No-comment.kz ақпараттық агенттігі.
Іс- шараға Түркістан қалалық білім бөлімінің әдіскері және қалалық 33 мектеп педагог-психологтары мен дефектологтары қатысты.
Семинардың ашылуын Түркістан қалалық білім бөлімінің әдіскері Г.Серікбай және мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Б.Елжанов сөз алып, бағдарламаның мақсат міндеттерімен таныстырып өтті.
«Сен –кереметсің!» ток шоуын математика пәні мұғалімі Қ.Алпысбай келген қонақтармен өтсе, математика пәні мұғалімі Т.Көшербай «Еңбегі адал жас өрен»тақырыбында 5 “Ә” сыныбында тәрбие сағатын өтті. Мектептің педагог-психологы З.Атанова «Бала - бізді тәрбиелеу үшін дүниеге келеді» тақырыбында ата-аналармен жұмысты көрсетсе, дефектолог-логопед маман Г.Сатыбалды және асистент маман А.Мирзагулова «Дос болайық бәріміз» тақырыбында сабақ өтті.
Педагог-психолог Ш.Абдирахманова жас мамандармен «Жаңғыру жолындағы жас маман» тақырыбында этноквест жүргізді. Семинардың қорытындысы бойынша сабақ өткен мұғалімдер қалалық білім бөлімінің марапатына ұсынылды.
Семинар соңында қатысушылар іс-шара барысында көрсетілген ең табысты тәсілдер мен әдістерді талқылай отырып, тәжірибе алмасты. Психологтардың пікірінше, білім беру процесінің маңызды бөлігі болып табылатын балалардағы эмоционалды интеллект пен қарым-қатынас дағдыларын дамыту үшін практикалық жаттығулар мен ойындарды қолдану қажеттілігіне баса назар аударылды. Дефектологтар мен логопедтер ұсынған ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу әдістері ерекше қызығушылық тудырды.
Түркістан қалалық білім бөлімінің әдіскері С.Серікбай педагогтардың, әсіресе педагогикалық қызметін енді бастаған жас мамандар үшін кәсіби біліктілігін арттыру үшін семинардың маңыздылығын атап өтті. Ол мұндай семинарлар мұғалімдерге білім мен дағдыларды алуға ғана емес, сонымен қатар өзіне деген сенімділікті дамытуға, тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға және балалармен жұмыс кезінде туындайтын стандартты емес жағдайларды шешуге үйренуге мүмкіндік беретінін атап өтті.
Семинар аясында сыныптарда қолайлы психологиялық атмосфера құру мәселелері де қозғалды. Педагог-психолог Ш. Әбдірахманова оқушылар мен мұғалімдер арасындағы сенімді қарым-қатынасты нығайтуға бағытталған бірқатар стратегияларды ұсынды. Ол әр оқушының өзін естігенін сезінуі және оның пікірінің маңызды екенін түсінуі қаншалықты маңызды екенін түсіндірді. Әбдірахманова ұйымдастырған этноквесттің көмегімен жас мамандар мәдени құндылықтар мен дәстүрлер туралы көбірек біліп қана қоймай, өздерін инновациялар мен бір-бірін қолдауға бағытталған педагогикалық қоғамдастықтың бір бөлігі ретінде сезіне алды.
Түркістан білім бөлімінің әдіскері ата-аналармен, әсіресе балаларды психологиялық қолдау мәселелерінде ынтымақтастықтың маңыздылығын атап өтті. Ата-аналармен жұмыс шеңберінде педагог-психолог З.Атанова отбасындағы жанжалды жағдайларды азайтуға және бала үшін үйлесімді орта құруға бағытталған өзара іс-қимылдың әртүрлі тәсілдерін көрсетті. Талқылау тақырыбы сонымен қатар ата-аналардың балалардан күткен үміттерін түсінуі және балаға қысым көрсетудің орнына қолдау көрсету қажеттілігін түсіну болды.
Дефектолог-логопед Г.Сатыбалды ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларда сөйлеу дағдылары мен әлеуметтік өзара әрекеттесуді дамыту үшін түзету сабақтарының маңыздылығына назар аударды. Олар балаларға эмоцияларын білдіруді үйренуге, басқа балалармен байланыс орнатуға және басқалардың эмоционалдық жағдайын түсінуге көмектесетін ойын терапиясы мен топтық жұмыс әдістері қолданылған "Дос болайық бәріміз" сабағының мысалын ұсынды. Олардың айтуынша, бұл форматтағы сабақтар коммуникативті қабілеттердің дамуына ғана емес, сонымен қатар оқуда жиі қиындықтарға тап болатын балалардың өзін-өзі бағалауының артуына ықпал етеді.
Талқылау барысында қатысушылар семинар өзара іс-қимыл және практикалық біліммен алмасу үшін жақсы алаң болғанын атап өтті, бұл әрі қарайғы жұмыста пайдалы болады.

Қазір оқылып жатыр

Толығырақ

Премьер-Министрдің орынбасары – Ұлттық экономика министрі Нұрлан Байбазаров Сенат Парламентінің клуарында мемлекеттік қарыз көлемі туралы журналистердің сұрағына...