Бүгін Ахмет Ясауи университетінде бастау алған «Academic Leadership Institute: Deans' School» атты декандардың кәсіби дамуына арналған бағдарламаның «Білім беруді цифрландыру» модулі өтті, деп хабарлайды No-comment.kz ақпараттық агенттігі.
«Білім беруді цифрландыру» модулі бойынша алғашқы баяндаманы ректор өкілі м.а, Инженерия факультетінің деканы Наджи Генч жасады. Ол «Білім беру процесінде цифрлық технологияларды қолдану» тақырыбы аясында өзекті мәселелерге тоқталды.
Келесі кезекте, ISSAI ғылыми-зерттеу орталығының аға деректер талдаушысы Жанат Махатаева, НУ инженерия және цифрлық ғылымдар мектебінің постдокторанты Азамат Ишмұхаметов бастаған өзге де ғалымдар баяндама жасады.
Олар «Оқыту мен оқытудағы жасанды интеллект», «Аватарлар және білім берудегі аралас шындық», «Бұлтты қызметтер мен қашықтықтан оқыту платформаларын біріктіру» және т.б. тақырыптарда ой қозғады.
«Білім беруді цифрландыру» модулі – университет декандарына білім беру процесіне цифрлық технологияларды түсінуге және енгізуге көмектесуге арналған. Модульде оқытушылар мен студенттер арасында цифрлық сауаттылықты арттыруға, бұлтты сервистер мен білім беру платформаларын біріктіруге, сондай-ақ білім беру саласындағы жасанды интеллект әлеуетін зерттеуге басты назар аударылады.
Сондай-ақ, модуль кезеңінде: тиімді оқыту мен оқытуды қолдау үшін оқытушылар мен студенттердің цифрлық сауаттылық дағдыларын дамыту, қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету және білім беру ресурстарының қолжетімділігін арттыру үшін бұлттық қызметтер мен платформаларды енгізу, әкімшілік және академиялық міндеттерді оңтайландыру үшін жасанды интеллектті қолдану мүмкіндіктерін зерттеу күтілуде.
Қатысушылар айтулы модульді аяқтағаннан кейін инновациялар мен білім беру процесін жақсарту үшін цифрлық технологияларды пайдалана алады.
Ахмет Ясауи университетінде өткізілген декандардың кәсіби дамуына арналған бағдарлама шеңберінде "білім беруді цифрландыру" модулі қатысушылардың алдында білім беру құрылымдарында цифрлық технологияларды енгізу және дамыту үшін кең перспективалар ашты. Қазіргі жағдайда, цифрландыру барлық қызмет салаларының ажырамас бөлігіне айналған кезде, білім беру мекемелерінің басшылары оқудың сапасын жақсарту, басқару және студенттер мен оқытушылармен өзара әрекеттесу үшін цифрлық құралдарды тиімді қолдана білуі өте маңызды.
Модульдің маңызды сәттерінің бірі оқытушылар мен студенттер арасында цифрлық сауаттылықты дамытуға қатысты болды. Оқытушылар бұлтты қызметтер, қашықтықтан оқыту платформалары және оқытуды басқару бағдарламалары сияқты заманауи құралдарды қолдана білуі керек, тіпті оқу процесі толығымен немесе ішінара онлайн форматқа ауыстырылса да, студенттермен тиімді қарым-қатынас жасай алады. Ол үшін Moodle, Google Classroom және Microsoft Teams сияқты білім беру платформаларымен жұмыс істеуді, сондай-ақ мультимедиялық ресурстарды пайдалана отырып, интерактивті курстарды әзірлеуді қоса алғанда, цифрлық дағдыларды игеруге бағытталған бірқатар тренингтер өткізу жоспарлануда.
Сонымен қатар, модуль Оқу процесін оңтайландыру үшін жасанды интеллектті пайдалану мүмкіндіктеріне назар аударды. AI арқасында әр студенттің дайындық деңгейі мен қажеттіліктеріне автоматты түрде бейімделетін бейімделген оқу бағдарламаларын құру мүмкін болады. Машиналық оқыту алгоритмдерін қолдану студенттердің үлгерімі туралы деректердің үлкен көлемін талдауға және күшті және әлсіз жақтарын анықтай отырып, олардың одан әрі дамуын болжауға мүмкіндік береді. Бұл оқытушыларға оқуға жеке көзқараспен қарауға және студенттерге өз жетістіктерін көруге және тиімді білім беру траекторияларын құруға мүмкіндік береді.
Аватарлар мен аралас шындық тақырыбын талдай отырып, спикерлер бұл технологияларды виртуалды сыныптар мен зертханаларды құру үшін қалай пайдалануға болатынын талқылады, бұл студенттерге географиялық орналасуына қарамастан оқытушылармен және әріптестерімен оқуға және өзара әрекеттесуге мүмкіндік береді. Мұндай технология әсіресе тәжірибе маңызды инженерлік және медициналық факультеттер үшін пайдалы болуы мүмкін. Виртуалды зертханалар мен модельдеу студенттерге жоғары дәлдіктегі модельдермен жұмыс істеуге, қауіпсіз ортадағы жабдықтар мен процестерді зерттеуге мүмкіндік береді, бұл оқу сапасын айтарлықтай жақсартады және қымбат физикалық зертханаларға кететін шығындарды болдырмайды.
Бұлтты қызметтерді біріктіру де талқыланатын тақырыптардың біріне айналды. Бұлтты технологияларды пайдалану оқу материалдарын қашықтан қол жетімділікте сақтауға мүмкіндік береді, бұл студенттер мен оқытушылар үшін оқу материалдарына қол жеткізуді жеңілдетеді және мазмұнды үнемі жаңартып отырады. Бұл әсіресе студенттер аралас немесе толығымен онлайн оқыту форматын қалайтын жағдайларда дұрыс. Модуль қатысушылары бұлтты қызметтер сонымен қатар автоматтандырылған тестілеуді, есептілікті жүргізуді және оқу бағдарламаларының тиімділігін бағалауды ұйымдастыруға мүмкіндік беретінін атап өтті, бұл оқытушыларды күнделікті міндеттерден босатады және тікелей оқуға көбірек уақыт бөлуге мүмкіндік береді.
Цифрлық технологияларды енгізудің практикалық аспектілерінен басқа, "білім беруді цифрландыру" модулі маңызды этикалық және құқықтық мәселелерді қозғады. Университет басшылары деректердің қауіпсіздігі мен құпиялылығы мәселелерін ескеруі керек, әсіресе көбірек ақпарат сандық түрде сақталатын және берілетін жағдайларда. Студенттер мен оқытушылардың жеке деректерінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің маңыздылығы, сондай-ақ жасанды интеллект және басқа да цифрлық технологиялар элементтері бар жүйелерді пайдалану кезінде құқықтық нормаларды сақтау қажеттілігі атап өтілді.
"Білім беруді цифрландыру" модулінен басқа, декандардың кәсіби даму бағдарламасы 10-12 қыркүйек аралығында өтетін "Студенттердің жетістіктері" және "Таланттарды басқару" сияқты басқа модульдерді де қамтиды. Бұл модульдер қарқынды технологиялық өзгерістер мен жаһандану жағдайында университетті тиімді басқару үшін қажетті негізгі құзыреттерді дамытуға бағытталған. "Студенттердің жетістіктері" оқушылардың үлгерімі мен белсенділік деңгейін арттыруға бағытталған стратегияларды әзірлеуге, сондай-ақ олардың кәсіби өсуіне мүмкіндіктер жасауға бағытталған. "Таланттарды басқару" оқытушылар құрамы арасында көшбасшылық қасиеттерді дамытуға және табысты академиялық орта құрудың негізі болып табылатын кәсібиліктің жоғары деңгейін сақтауға бағытталған.
Бағдарламаның соңғы кезеңі университеттерде алынған білім мен дағдыларды практикалық қолдану мүмкіндіктерін қорытындылауды және талқылауды қамтиды.