Бүгін Ахмет Ясауи университетінде «Индустрия 4.0: Креативті студент» атты Республикалық конкурс өтті, деп хабарлайды No-comment.kz ақпараттық агенттігі.
Конкурс – Жаратылыстану ғылымдары факультеті, Физика кафедрасының «AP19579398 Индустрия 4.0 жағдайында студенттердің креативтілігін STEM білім беру негізінде дамыту» атты гранттық жобасы аясында Республикалық жоғары оқу орындарының студенттері арасында ұйымдастырылды.
Басты мақсат – білім беру бағдарламалары бойынша студенттердің нарықтық экономика мен өнеркәсіптік білімдерін қалыптастыру, креативті өнім жасауға деген ынталарын, сондай-ақ, студенттердің интеллектуалды және шығармашылық қабілеттерін айқындап, ғылыми-зерттеу жұмыстарына қызығушылығын арттыру.
Ахмет Ясауи университетіне келген қонақтар мен конкурс қатысушылары, Физика кафедрасы әзірлеген озық ғылыми жобалар мен техникалық туындыларының көрмесін тамашалады.
Ашылу салтанаты ректор өкілі м.а Наджи Генчтің құттықтау сөзімен бастау алды.
«Құрметті қонақтар, оқытушылар мен студенттер оқу ордамызға қош келдіңіздер! «Физика» дегенде, оның технология мен әлем дамуында үлкен рөл атқаратынын еске түсіреміз.Инженерия, энергетика, IT сынды бағыттардың негізгі бастауы – физика саласы. Осы себепті,Индустрия 4.0 пен болашақтағы Индустрия 5.0-тің алғашқы саласының бірі физика болатынын толық сеніммен айта аламыз. Бүгінгі конкурсқа қатысушы барлық білімгерлерге сәттілік тілейміз! Сіздер ұсынған ғылыми жұмыстар – келешекте баршаға пайдасын тигізер, үздік жоба атанарына сенеміз!»,-деді Наджи Генч.
Ал, «Индустрия 4.0: Креативті студент» Республикалық конкурсының маңыздылығыжөнінде техника ғылымдарының докторы, Сакария мемлекеттік университетінің профессоры Али Чорух :
«Бүгінгі республикалық конкурсқа шақырғандарыңыз үшін алғыс білдіремін! Бұл жоба бастау алғалы әр кезеңінің куәгері болдым. Өте ауқымды жұмыстар жүзеге асты. Сол жұмыстардың жемісін бүгін көреміз деп сенемін! Барлық студенке сәттілік тілеймін!»,-деді.
Айта кетейік, конкурстың І кезеңіне Республиканың 10 жоғары оқу орынынан 100-ден аса ғылыми жоба бойынша өтінім келіп түсті. Сараптамалық бағалау нәтижесінде студенттер дайындаған 42 ғылыми жоба ІІ кезеңге жолдама алды.
Іс-шара барысында ІІ кезеңнің қатысушылары: «Интеллектуалды шахмат тақтасы», «Smart көпір жобасын жасау әдістемесі», «Тірек -қимылы бұзылған балларға арналған көп функционалды техникалық құрылғылар», «Физиканы оқытудағы STEM тәсілінің дидактикалық құралдар жүйесі», «Кәсіптік білім берудегі vr-технологияларды қолдану» сынды өзге де маңызды тақырыптар бойынша ғылыми жобаларын қорғады.
Қазылар алқасы озық ғылыми жобалар мен техникалық туындылардың ішінде үздіктерін анықтады. Республикалық конкурс нәтижесі бойынша Абай атындағы Ұлттық педагогикалық университетінің, С.Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университетінің, Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетінің, Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің және Ө. Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университетінің студенттері жүлделі орындарға ие болды.
Креативті студенттер қаржылай сыйлықтарға ие болды. Сонымен қатар, мектеп секциясы бойынша орын алған білімді жастар да сертификаттармен марапатталды.
"Индустрия 4.0: креативті студент" байқауы жаңа технологиялық дәуірде табысты жұмыс істеу үшін қажетті дағдылар мен білімді қалыптастыруға бағытталған студенттердің білім беру және ғылыми өміріндегі маңызды оқиға болды. Мұндай бастамалар студенттерге өздерінің таланттары мен инновациялық тәсілдерін көрсетіп қана қоймай, қазіргі заманғы нарыққа өзекті ғылыми және техникалық жобаларды іске асыруда практикалық тәжірибе алуға мүмкіндік береді.
Байқаудың екінші кезеңінің бағдарламасы интерактивті семинарлар мен мастер-класстарды қамтыды, онда қатысушылар инновациялық жобаларды құру тәжірибесімен бөлісті және оларды әртүрлі салаларда қолдану перспективаларын талқылады. Бұл кезеңде студенттерге бірқатар консультациялар өткізген өнеркәсіптік компаниялардың өкілдері мен нарық сарапшыларының қатысуы маңызды сәт болды. Олар ұсынылған жұмыстардың қолданбалы маңыздылығына назар аударды және оларды болашақ коммерцияландыру үшін жетілдіру бойынша ұсыныстар берді.
Ең көп талқыланған жобалардың бірі "тірек-қимыл аппараты бұзылған адамдарға арналған интеллектуалды техникалық құрылғы"болды. Бұл жоба өзінің әлеуметтік маңыздылығының арқасында қызығушылық тудырды және қазылар алқасы қолжетімді оңалту мәселесін шешуге инновациялық көзқарасы үшін атап өтті. Студенттердің осы тобының дамуы тек қаржылық қолдауға ғана емес, сонымен қатар университеттің ғылыми зертханаларымен одан әрі ынтымақтастыққа шақыру алды.
"Smart көпірді құру әдістемесі" жобасы Қазақстанда "ақылды инфрақұрылым" технологияларын енгізу тұрғысынан ең перспективалы жобалардың бірі ретінде назар аударды. Инженерлік компаниялардың өкілдері әзірлеуге қызығушылық білдіріп, жобаның ел өңірлерінде инфрақұрылымды дамыту жөніндегі мемлекеттік бағдарламаларға интеграциялау үшін үлкен әлеуеті бар екенін атап өтті.
Техникалық және инженерлік жұмыстардан басқа студенттер "Физиканы оқытудағы STEM-тәсілдің дидактикалық құралдары жүйесі"сияқты білім беру жобаларын ұсынды. Бұл жоба мұғалімдердің қызығушылығын тудырды және мектеп оқушыларының жаратылыстану-ғылыми пәндерге және білімді практикалық қолдануға деген қызығушылығын дамытуға бағытталған мектептер үшін инновациялық шешім ретінде талқылана бастады. Мұндай бастамалар студенттердің оқу процесіне қатысу деңгейін едәуір арттырып, оларды Индустрия 4.0 жағдайына дайындай алады.
Байқаудың маңызды жетістігі әр түрлі ЖОО студенттерімен танысу болды, бұл одан әрі ынтымақтастық пен тәжірибе алмасуға мүмкіндік туғызды. Жас ғалымдар байланыстармен алмасты, бірлескен жобаларды талқылады және болашақ даму идеяларымен бөлісті. Бұл кәсіби байланыстарды нығайтып қана қоймай, болашақтың міндеттерін бірлесіп шешуге дайын жас мамандар қауымдастығын қалыптастырады.
Іс-шара соңында студенттер байқау оларды ғылыми зерттеулер мен технологиялар саласында одан әрі дамытуға шабыттандырғанын атап өтті. Олар ұйымдастырушыларға алғыстарын білдіріп, мұндай іс-шаралар олардың кәсіби дағдыларын арттыруға ғана емес, сонымен қатар 4.0 индустриясының негізгі талаптарының бірі болып табылатын шығармашылық ойлауды дамытуға ықпал ететінін атап өтті.
Бұл байқау мемлекеттің жастар бастамаларын қолдау және елдің ғылыми әлеуетін дамыту жөніндегі күш-жігерінің бір бөлігі болып табылады.