Түркістан қаласының Ш. Ниязов атындағы жалпы білім беретін мектебінде 2024 жылғы 18 қазанда "Біртұтас тәрбие бағдарлама аясында" мектеп президентін сайлау өтті. Бұл іс-шара мектеп өмірі үшін маңызды оқиға ғана емес, сонымен қатар бұл процеске қатысқан әрбір оқушы үшін маңызды қадам болды, бұл өзін демократиялық таңдаудың бір бөлігі ретінде сезінуге және ұжымдық шешімдер қабылдауға қатысудың маңыздылығын түсінуге мүмкіндік берді, деп хабарлайды No-comment.kz ақпараттық агенттігі.
Мектеп Президентін сайлауды ұйымдастыру дауыс беру күнінен бұрын басталды. Мектеп осы іс-шараға дайындалуға бағытталған бірқатар іс-шаралар өткізді. Сынып жетекшілері өз оқушыларына сайлау процесінің мәнін түсіндіріп, сайлау жүйесінің қалай жұмыс істейтініне және әр сайлаушының онда қандай рөл атқаратынына назар аударды. Оқушылар дауыс беру тәртібі, сайлаудың маңыздылығы және мектеп Президентінің рөлі туралы білді.
Дайындық тек оқушыларға білім беру мен оқытуды ғана емес, сонымен қатар белсенді үгіт-насихат жұмыстарын да қамтыды. Сайлауға қатысқан үміткерлер мектеп президенті болған жағдайда жүзеге асырғысы келетін бағдарламалары мен идеяларын ұсына отырып, мектеп оқушыларына сөз сөйлеуге мүмкіндік алды. Апта бойы мектеп дәліздері студенттерді дұрыс таңдау жасауға шақыратын үміткерлердің ұрандары мен уәделері бар плакаттарды безендірді. Бұл мектеп оқушыларының демократиялық процестер туралы терең түсініктерін қалыптастыруға ықпал етті, сонымен қатар науқанға қатысушылардың әрқайсысына өздерінің көшбасшылық және шешендік қабілеттерін көрсетуге мүмкіндік берді.
Мектеп Президентін сайлау жоғары сынып оқушыларына өздерінің көшбасшылық қасиеттерін көрсетуге және бастауыш сынып оқушылары үшін рөлдік модель болуға мүмкіндік болды. Сайлауға бірнеше оқушы қатысты, олардың әрқайсысы өздерінің ерекше бағдарламаларын ұсынды және мектеп өмірін жақсартуға бағытталған идеяларды ұсынды. Олардың арасында Оқу жағдайларын жақсартуға, оқушылар арасында достық пен өзара түсіністікті нығайту үшін қосымша іс-шараларды енгізуге қатысты бастамалар, сондай-ақ мектеп үйірмелері мен спорт секцияларын дамытуға бағытталған бағдарламалар болды.
Ең үлкен қызығушылық 11-сынып оқушысы Жасмина Хайруллаеваның кандидатурасы болды, ол бірнеше жарқын және перспективалы бастамаларды ұсынды. Оның бағдарламасына оқу үйірмелерін қолдау, қосымша спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және еріктілер бағдарламаларын дамыту сияқты мектеп тәжірибесін жақсартуға бағытталған тармақтар кірді. Оның сайлау науқаны жоғары деңгейде өтті: Жасмина оқушылармен белсенді қарым-қатынас жасады, олардың пікірлерін тыңдады және мектептің барлық сыныптарының мүдделерін білдіруге уәде берді. Бұл мектеп оқушыларында оның көшбасшылық қасиеттері мен жауапкершілігіне деген сенімділік сезімін тудырды, бұл сайып келгенде оның сайлауда жеңіске жетуін қамтамасыз етті.
18 қазанда Ш. Ниязов атындағы мектеп нағыз сайлау учаскесіне айналды. Мектеп аудиториясында арнайы дауыс беру аймақтары жабдықталды, ал мұғалімдер мен жоғары сынып оқушылары бұл процесті адал және ашық түрде жүргізді. Көптеген студенттер үшін бұл сайлауға қатысудың алғашқы тәжірибесі болды, бұл үлкен толқу мен қызығушылық тудырды. Сайлаудағы Атмосфера толқу мен жауапкершілік рухына толы болды.
Дауыс беру процесі әділеттілік пен құпиялылық қағидаттарын ескере отырып ұйымдастырылды: әр оқушы дауыс беру жәшігіне жақындап, бюллетень алып, мектеп президенті атағына лайықты деп санайтын кандидатты атап өтті. Дауыс беру барысында оқушылар кандидаттардың бағдарламаларын өзара талқылап, өз пікірлерімен бөлісті.
Сайлау аяқталғаннан кейін нәтижелерді салтанатты түрде жариялау өтті, бұл күннің шарықтау шегі болды. Оқушылар дауыс беру қорытындыларының жариялануын үлкен толқумен күтті және жеңімпаз Жасмин Хайруллаевтың есімі жарияланған кезде зал қошеметпен жарылды. Оның мектеп президенті болып сайлануы оның сыныптастары мен бүкіл мектеп ұжымының сенімінің дәлелі болды.
Мұғалімдер мен мектеп басшылығы оқушылардың таңдауын қолдап, бұл оқиғаның әр оқушы үшін маңыздылығын атап өтті. Мектептің жаңа президенті тек сыныптастарынан ғана емес, сонымен қатар осы таңдауда оның көшбасшылық қабілеттері мен міндеттерді орындауға дайын екендігін растайтын мұғалімдерден де құттықтау алды.
Жасмина оқушыларды жергілікті қоғамдастықпен байланысты нығайтуға көмектесетін әлеуметтік жобаларға тарту арқылы еріктілерді дамытуды жоспарлап отыр. Ол волонтерлік бастамаларға қатысу мектеп өмірін жақсартуға ғана емес, сонымен қатар мектеп оқушыларының әлеуметтік жауапкершілік пен ортақ құндылықтарға деген адалдық сезімін дамытуға көмектеседі деп санайды.
Оқушылар үшін мектеп Президентін сайлаудың маңызы
Ш. Ниязов атындағы мектеп президентінің сайлауын өткізу-бұл жай ғана ресми шара емес. Бұл оқушылардың белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған қадам, олардың дауысы мен пікірі маңызды екенін көрсететін маңызды тәжірибе. Сайлауға дайындық және қатысу барысында оқушылар жауапкершілікті, басқалардың пікірін құрметтеуді, шешім қабылдау және таңдау жасауды үйренеді.
Мектеп үшін мұндай іс-шаралар демократиялық принциптерді бағалайтын, әділдік пен ашықтықтың маңыздылығын түсінетін, пайдалы болуға ұмтылатын және өз қауымдастығының өміріне қатысуға дайын жаңа ұрпақты тәрбиелеуде шешуші рөл атқарады. Сайлау балаларға әрқайсысының дауыс беру құқығы және қоршаған ортаға әсер ету мүмкіндігі бар екенін түсінуге көмектеседі.
Көптеген оқушылар үшін сайлауға қатысу кезекті мектеп іс-шарасы ғана емес, сонымен қатар олардың өмірінде терең із қалдырған маңызды оқиға болды. Мектеп сайлауы мектептің оқушылардың болашақта оларға пайдалы болатын дағдыларын қалыптастыруда белсенді рөл атқара алатындығының мысалы болды.
Президент болып сайланған Жасмина Хайруллаева алдағы жылы мектеп өміріндегі маңызды тұлға болады, ал оның жүзеге асырғысы келетін бағдарламасы ұжымдағы атмосфераға оң әсер етеді. Оның мысалы басқа студенттерді белсенді болуға, ұсыныстар жасауға және жауапкершілікті өз мойнына алудан қорықпауға шабыттандырады.
Осылайша, Ш. Ниязов атындағы мектеп президентінің сайлауы оқушыларды біріктіріп қана қоймай, олардың әрқайсысына өздерінің азаматтық құқықтары мен міндеттері туралы ойлануға, мектеп өміріндегі маңыздылығын сезінуге және тіпті мектеп деңгейінде де қоршаған ортаны жақсарту үшін көп нәрсе жасауға болатынын түсінуге мүмкіндік беретін табысты тәрбие іс-шарасының жарқын үлгісі болды.