Түркістан қаласының Ш. Ниязов атындағы жалпы білім беретін мектебінде жақында Республика күнін мерекелеуге арналған "Әнұран" челленджі өтті. Бұл іс-шара Қазақстанның өскелең ұрпағы арасында бірлік, патриотизм және азаматтық сана рухын нығайтуға бағытталған ауқымды акцияның бір бөлігі болды. Челленджге мемлекеттік әнұранды толық көлемде орындаған мұғалімдермен бірлесіп 198 оқушы қатысты, деп хабарлайды No-comment.kz ақпараттық агенттігі.
Мемлекеттік Әнұран-бұл жай ғана музыка мен сөз емес, бұл қазақстанның бірлігі мен тәуелсіздігінің символы. Бұл елдің жеке басы мен мәдени мұрасын білдіретін негізгі ұлттық құндылықтардың бірі. Әрбір қазақстандық үшін әнұран-сананың ажырамас бөлігі, әркімде өз Отанына, оның тарихына, мәдениеті мен халқына деген мақтаныш сезімін тәрбиелейтін нышан. Әнұранның орындалуы оқушылардың бойында терең патриоттық сезімдерді қалыптастырады және олардың үлкен қоғамдастықтың — Қазақстан халқының ажырамас бөлігі болып табылатынын түсінуге баулиды.
Әнұран-бұл еліміздің барлық ресми және салтанатты іс-шараларында, мемлекеттік мерекелерді мерекелеуден бастап, қазақстандық спортшылар өнер көрсететін спорттық жарыстарға дейін айтылатын ән. Мемлекеттік әнұран әр тыңдаушының өз еліне деген мақтаныш пен құрмет сезімін оятады. Онда Қазақстанның ұлылығы, сұлулығы мен тектілігі идеялары жатыр, оған біздің тарихымыздың барлық мәні, халықтың ұмтылысы мен күші салынған.
Әнұран әр азаматқа, әсіресе ел өміріндегі өз рөлін енді ғана түсіне бастаған жастарға ерекше әсер етеді. Әнұранды орындау-бұл сіздің мемлекетіңізге құрмет көрсету тәсілі ғана емес, сонымен бірге Ұлы халыққа тиесілі екеніңізді сезіну мүмкіндігі. Ш. Ниязов атындағы мектептің оқушылары үшін бұл өз Отанына деген патриоттық сезім мен мақтаныш сезімін қалыптастыруға ықпал ететін маңызды тәжірибе болды.
Мектептегі білім берудің басты міндеттерінің бірі жастарды отансүйгіштікке және Отанға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу болып табылады. Осыған байланысты әнұран шешуші рөл атқарады. Ол балаларда өз елінің маңыздылығын, оның тәуелсіздігі мен егемендігін түсінуді оятады. Балалар әнұранды орындаған сайын, олар өз Отанына деген құрметке бой алдырады және олардың үлкен нәрсенің бір бөлігі екенін түсіне бастайды.
Қазақстанның әнұраны Елдің күші мен рухын, оның бай табиғаты мен мәдени мұрасын, ұрпақтан-ұрпаққа берілетін дәстүрлер мен құндылықтарды дәріптейді. Бұл жай ғана ән емес, бұл барлық қазақстандықтарды біріктіретін музыкалық символ. Әнұранды орындай отырып, оқушылар өздерінің тарихы мен жетістіктерін мақтан тұтатын біртұтас, күшті және тәуелсіз елдің бір бөлігін сезінеді.
Ш. Ниязов атындағы мектепте өткізілген "Әнұран" челленджі оқушылар үшін өз еліне деген мақтаныш сезімін сезінуге тамаша мүмкіндік болды. Бұл іс-шарада жалпыұлттық бірлік пен патриотизмнің символына айналған мұғалімдер мен оқушылар бірікті. Гимнді бірлесіп орындау ұжымның бірлігін көрсетті және мектептегі іс-шаралар патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеуге қалай ықпал ететінінің тамаша үлгісі болды.
"Әнұран" челленджінің идеясы сөздерді айтып қана қоймай, олардың мағынасын сезінуге негізделген. Көптеген балалар үшін бұл осындай алғашқы тәжірибе болды және олар ұстаздарымен және достарымен бірге тұрып, Қазақстанның әнұранын мақтанышпен орындай отырып, ерекше сезімдерді бастан өткерді. Мұндай іс-шаралар патриоттық рухты нығайтуға ықпал етеді, азаматтық сезімін оятады және балаларды саналы және жауапты азаматтарға айналдырады.
"Әнұран" челленджі сияқты іс-шаралар оқушылардың бойында дұрыс құндылықтарды қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Олар ұлттық сананың дамуына ықпал етеді, балаларға өз елінің мәдени және тарихи мұраларын жақсы түсінуге және бағалауға көмектеседі. Олар әнұранды шырқаған сайын қазақстандық болу деген не, өз Отанын сүю, оның мәдениетін құрметтеу және оның құндылықтарын қорғауға дайын болу деген нені білдіретіні туралы ойланады.
Қазақстанның білім беру жүйесі патриоттық тәрбиеге ерекше көңіл бөледі, өйткені ол мықты, ұйымшыл қоғам құрудың кепілі болып табылады. Балалар жас кезінен бастап елдің рәміздерімен, оның тарихымен және мәдениетімен танысқанда, бұл оларға саналы және жауапты азаматтардың өсуіне көмектеседі. Мұндай іс-шаралар Отанға деген сүйіспеншілікті нығайтады және мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге тәрбиелейді.
Гимн мемлекеттің негізгі рәміздерінің бірі ретінде ұлттық сананың қалыптасуына айтарлықтай әсер етеді. Жас қазақстандықтар үшін әнұранды орындау-бұл елге деген сүйіспеншілігін білдіруге, оны құрметтейтінін және мақтан тұтатынын көрсетуге мүмкіндік. Бұл тұрғыда әнұран мәдениеті мен тарихы мол ұлы халыққа жату сезімін қалыптастырудың маңызды құралына айналады.
"Әнұран" челленджі сияқты іс-шараларда балалар аға ұрпақтың үлгісін көреді, мемлекеттік рәміздерді білу ғана емес, құрметтеу керек екенін түсінеді. Бұл оларға өз елінің тарихының бір бөлігі екенін, олардың күш — жігері мен ұмтылыстары оның болашағы үшін де маңызды екенін түсінуге мүмкіндік береді. Әнұранды орындау балалардың Қазақстанның болашағы үшін жауапкершілік сезімін және оның өркендеуіне өз үлесін қосуға деген ұмтылысын қалыптастырады.
Ш. Ниязов атындағы мектепте "Әнұран" челленджін өткізу тек мектеп үшін ғана емес, бүкіл қоғам үшін маңызды оқиға болды. Бұл іс-шара өскелең ұрпақ үшін өздерінің ұлттық рәміздерін есте сақтау және құрметтеу, патриотизм сезімін нығайту және ұлттық өзін-өзі тануды дамыту қаншалықты маңызды екенін көрсетті. Әнұранды бірге орындау оқушылар мен мұғалімдерді біріктіріп, өздерін ұлы халықтың бір бөлігі ретінде сезінуге және өз елі үшін мақтаныш сезімін оятуға көмектесті.
"Әнұран" челленджі жастар арасында патриоттық сезімдер мен азаматтық сананы тәрбиелеудегі маңызды қадам болды. Мұндай іс-шаралар балаларға өз елімен, тарихымен және мәдениетімен мақтана алатынын және олардың толыққанды азаматтары екенін түсінуге көмектеседі.