Тұтынушылар тарапынан түсетін шағым саны ұлғайды

Тұтынушылар тарапынан түсетін шағым саны ұлғайды
2020 жылы Тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитетіне 21 мың өтініш түссе, 2023 жылы олардың саны 50 мыңға дейін ұлғайды. Ал, ағымдағы жылы 56 мыңнан астам өтініш келіп түсті. Салалық мемлекеттік органдарда және ЖАО-на да осындай шағымдардың өсуі байқалады, егер 2021 жылы 44,8 мың өтініш қаралса, осы жылдың 9 айында 115 мыңнан астам өтініш келіп түсті. Тұтынушылардың қоғамдық бірлестіктерге түсіретін шағымдары да ұлғайды. Бұл экономиканың жекелеген салаларында тұтынушылар құқықтарын қорғаудың жүйелі проблемаларын көрсетеді. Бұл туралы ҚР СИМ Тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитеті төрағасының м. а.  Болат Танабергенов ОКҚ алаңындағы брифингте хабарлады, деп хабарлайды No-comment.kz - Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы Орталық коммуникациялар қызметіне сілтеме жасап.

Қазір оқылып жатыр

Толығырақ

«Қазақстан халқына» қоғамдық қоры денсаулық сақтау саласында көмек көрсетудің 3 негізгі бағытын анықтады: инновациялық мақсатты дәрілік заттарды...

«Қазақстан халқына» қоры әлеуметтік қолдау және оңалту саласында 29 жобаны іске асырып жатыр. Ерекше балаларға арналған облыстық және аудандық...

«Қазақстан халқына» қоғамдық қоры еліміздің білім беру саласында 19 бағдарлама мен жобаны іске асырып жатыр. «Ауылдық жерлерде тірек мектептердің...