ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ОЛИМПИАДАНЫҢ ОБЛЫСТЫҚ КЕЗЕҢІ

ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ОЛИМПИАДАНЫҢ ОБЛЫСТЫҚ КЕЗЕҢІ

Түркістан қаласының Т.Бигелдинов атындағы №16 жалпы білім беретін мектептің базасында бүгін 8-11 сынып оқушылары арасында республикалық лингвистика олимпиадасының облыстық кезеңі өткізілді.
Олимпиада мақсаты – Қазақстан Республикасындағы дарынды оқушыларды анықтау, дамыту және қолдау, білімгерлерді қолданбалы лингвистика бойынша білімдерін жетілдіру және тереңдету болып табылады.
Айта кететін болсақ, олимпиаданың аудандық кезеңі 2023 жылдың 10 қараша күні 17 ауданнан 876 оқушы және 12 мамандандырылған білім беру ұйымдарынан 148 оқушы, жалпы 1024 оқушының қатысуымен өткен болатын.
Нәтижесінде облыстық кезеңге 29 оқушы жолдама алды.
Айта кететін, «Сапалы білім» Білімді ұлт» ұлттық жобасы бес міндеттен, 15 көрсеткіштен және 26 шарадан тұрады. Жоба 2025 жылға дейінгі Ұлттық даму жоспарында және Мемлекет басшысының 2021 жылғы 1 қыркүйектегі «Халық бірлігі мен жүйелі реформалар – Қазақстан халқына Жолдауында» белгіленген міндеттерді жүзеге асыруға бағытталған. Атап айтқанда, Ұлттық жобада балаларды мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен қамту, қала мен ауыл мектептері арасындағы білім сапасының алшақтығын азайту, оқушылар орнының тапшылығын шешу үшін мектептер салу, қауіпсіз және жайлы білім беру ортасын құру шаралары қарастырылған. Жобаның негізгі мақсаты – білім берудің барлық деңгейіндегі оқушылардың білім сапасын арттыру. Сондай-ақ, жедел шешім қабылдауды талап ететін және халықтың сұранысын қанағаттандыруға бағытталған мәселелер бойынша мемлекеттік бағдарламамен сабақтастық сақталады.
«Сапалы білім-Білімді ұлт» ұлттық жобасын мен білім беру саласының қызметкері және ата-ана ретінде стейкхолдер деп қарастырамын. Қоғам мен экономиканың жаңа сұраныстары, жаңа өмір сүру жағдайлары қандай да бір жолмен бізге жаңа сапалы білім беру ортасын қалыптастыру мі нқты өмірдің негізі»тұрақты дамуының төртінші мақсаты осымен ұштасады. Біздің өміріміздегі білім беру орны туралы жаңа түсінікке қарамастан («өмір бойы білім беру» орнына — «өмір бойы білім алу»), біз әлі де балалық және жасөспірім кезімізде негіз қалаймыз. «Сапалы білім – Білімді ұлт» ұлттық жобасы дәл осыған бағытталған. Мектептегі білім-кез-келген адамның болашағының негізі. Мемлекет әрбір азаматты жайлы, қауіпсіз, заманауи білім беру ортасымен қамтамасыз етуге міндетті. Бағдарламада мектептердің, әсіресе ауылдық мектептердің болуы мен жай – күйі туралы ғана емес, сонымен қатар орта білім берудің техникалық жабдықталуы (жоғары жылдамдықты Интернетке қол жеткізу-сән-салтанат емес, шұғыл қажеттілік), мектеп мұғалімдерінің жоғары кәсіби деңгейі туралы айтылады. Мектеп оқушыларын тәрбиелеу үшін мұғалімнің жауапкершілігін ешкім алып тастамайды, бірақ менің ойымша, бұл жауапкершіліктің көп бөлігі ата-ананың мойнына жүктелген кезде әлдеқайда тиімді болады.
Қазіргі әлемде педагогикалық мамандықтар көбінесе беделді болмайды, бедел сәнге тең, бірақ төмен жалақы, үлкен жауапкершілік, қоғам алдындағы құқықтарды минималды иелену және мұғалімнің сенімсіздігі, бұл сәнді де, беделді де емес деген пікір бар. Қазір бұл мәселені шешудің жолдарын іздеу өте маңызды. Зерттеу нәтижесінде алынған мұғалімдердің қоғамдағы әлеуметтік мәртебесі туралы объективті ақпарат негізделген басқару шешімдерін қабылдауға және қазірдің өзінде жүзеге асырылып жатқан шараларға қатысты уақтылы кері байланыс алуға мүмкіндік береді, оның барысында мұғалімдердің идеяларының динамикасы, олардың кәсіптің беделін қабылдауы мен еңбекке қанағаттанушылығының қоғамның кең ауқымының идеяларымен байланысы талданады. Кәсіби қызмет адамның өмір сүру уақытының жақсы бөлігін алады, оның барысында кәсіби маман ретінде оның жеке басының белсенді дамуы жүреді. Инновациялық жағдайда жұмыс істеу қазіргі мұғалімнен құзыреттілікті дамытуды, максималды жұмыс қабілеттілігін және пайда болған өзгерістерге тез бейімделуді талап етеді. Кәсіби қызметті жүзеге асырудағы негізгі проблемалардың бірі-уақыттың жетіспеушілігі және оны тиімді бөлудегі қиындықтар. Осыған сүйене отырып, мұғалім мақсатқа жету үшін жұмыс уақытын және жеке уақытын дұрыс және ұтымды ұйымдастыруды үйренуі керек, бұл тиісінше жұмыс қабілеттілігін сақтауға және стресстің пайда болу мүмкіндігін болдырмауға мүмкіндік береді. Осылайша, қазіргі мұғалімге уақытты басқару негіздерін білу қажет. «Уақытты басқару» ұғымы уақытты басқаруды, яғни уақытты дұрыс жоспарлауды, дұрыс басымдықтарды белгілеуді, орындалған жұмысты уақытында бақылауды жүзеге асыруды және қажет болған жағдайда белгілі бір сабаққа жіберілген уақыт шеңберін түзетуді білдіреді.
Республикалық ақтық кезеңге жолдама алған оқушыларды жеңістерімен құттықтаймыз!

Қазір оқылып жатыр

Толығырақ

Түркістан облысында ауыл шаруашылығы саласын дамыту, осы бағытқа инвестиция тарту, терең өңдеу ісін ширатып, су үнемдеу технологияларын енгізу...

Қасым-Жомарт Тоқаевқа ұлттық компанияның былтыр атқарған жұмысы туралы есеп берілді, деп хабарлайды No-comment.kz - Ақордаға сілтеме жасап. «ҚТЖ» ҰК» АҚ басқарма...