10 қазанда Түркістан қаласының С. Сейфуллин атындағы № 4 мектеп-лицейінде "Біртұтас тәрбие бағдарламасының мазмұны мен міндеттері"тақырыбында сынып жетекшілеріне арналған оқыту семинары өтті. Іс-шара 1-ден 11-ге дейінгі сынып жетекшілері мен директордың тәрбие работе жөніндегі орынбасарлары А.Досова мен А. Ақылбекованы біріктірді. Семинар Мемлекет басшысының Ұлттық Құрылтайдың үшінші отырысындағы тапсырмасына сәйкес Қазақстан Республикасының Білім министрлігі қойған негізгі міндеттерді іске асыруға бағытталған ауқымды білім беру бастамасының бір бөлігі болды, деп хабарлайды No-comment.kz ақпараттық агенттігі.
Семинардың мақсаты бірыңғай тәрбие бағдарламасының жаңартылған мазмұнын ұсыну, сондай-ақ оның міндеттері мен іске асыру әдістемелерін талқылау болды. Оқушылардың бойында қазақстандық мәдениет құндылықтары негізінде азаматтық жауапкершілікті, патриотизмді, парасаттылықты, адалдықты және басқа да рухани-адамгершілік қасиеттерді қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінді. Іс-шара стратегиялық маңызға ие болды, өйткені үйлесімді дамыған тұлғаны тәрбиелеу қазіргі білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі ретінде қарастырылады.
Семинар директордың тәрбие работе жөніндегі орынбасары А.Досованың сөз сөйлеуінен басталды, ол қатысушыларды іс-шараның тақырыбы мен бағдарламасымен таныстырды. Ол өзінің кіріспе сөзінде бірыңғай тәрбие бағдарламасын жаңарту және оны заманауи сын-қатерлерге бейімдеу бойынша жұмыстың маңыздылығын атап өтті. А. Досова жастарды тәрбиелеу міндеттері тек мектеп ортасының қажеттіліктеріне ғана емес, сонымен қатар Қазақстанның қоғамы, экономикасы мен мәдениетінің талаптарына да сәйкес келуге тиіс екенін атап өтті. Оның өнімділігі білім беру процесінің негізгі элементі ретінде тәрбиенің маңыздылығын атап өтіп, әрі қарайғы жұмыс үшін жалпы реңк берді.
Семинардың негізгі мазмұндық блогы бірыңғай тәрбие бағдарламасының жаңартылған мазмұнын ұсынған А.Ізбасханованың сөз сөйлеуі болды. Ол оның құрылымы, негізгі құндылықтары мен міндеттері туралы егжей-тегжейлі айтты. Білім беру мекемелерінде бағдарламаны іске асырудың практикалық аспектілеріне ерекше назар аударылды. А. Ізбасханова бағдарлама тек академиялық білімді ғана емес, сонымен қатар жауапкершілік, еңбекқорлық, адалдық және ұлттық дәстүрлерді құрметтеу сияқты тұлғаның үйлесімді дамуы үшін қажетті қасиеттерді қалыптастыруға бағытталғанын атап өтті.
Бағдарламаның орталық элементтерінің бірі "Адал адам – Адал еңбек – Адал табыс" тұжырымдамасында белгіленген құндылықтарды енгізу болды. Семинарға қатысушылар бұл принциптерді сынып жетекшілерінің күнделікті жұмысына қалай біріктіруге болатынын талқылады. А. Ізбасханова этикалық мәселелерге арналған сынып сағаттарын ұйымдастыру, тақырыптық іс-шараларды өткізу және оқушыларға өз өміріндегі адалдық пен адалдықтың маңыздылығын түсінуге көмектесетін интерактивті тәсілдерді қолдану сияқты нақты әдістемелерді ұсынды.
Директордың тәрбие работе жөніндегі орынбасары А. Досова семинарды әдістемелік түсіндіру жұмысымен жалғастырды. Ол қатысушылармен жаңартылған бағдарламаны мектеп тәжірибесіне енгізу бойынша ұсыныстарымен бөлісті. Мектеп білімінің барлық деңгейлерінде тәрбие жұмысын ұйымдастыру мәселелеріне ерекше назар аударылды. А. Досова оқу процесін оқушылар үшін тиімдірек және қызықты етуге көмектесетін тәсілдерді ұсынды.
Семинардың басты сәттерінің бірі үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастырудағы сынып жетекшілерінің рөлін талқылау болды. Қатысушылар қазіргі мұғалім білімді жеткізіп қана қоймай, өз оқушылары үшін тәлімгер, үлгі және шабыт болуы керек екенін атап өтті. Сынып жетекшілері бірыңғай тәрбие бағдарламасының міндеттерін іске асыруға қалай белсенді қатысуға болатындығы туралы өз тәжірибелерімен және ұсыныстарымен бөлісті. Бұл талқылау сәтті тәжірибелерді анықтауға және басқа мектептерде қолдануға болатын идеялармен алмасуға мүмкіндік берді.
Семинардың маңызды тақырыбы Тәрбие жұмысын заманауи шындыққа бейімдеу қажеттілігі болды. Қатысушылар жаһандану және цифрландыру жағдайында балалар ақпараттың шамадан тыс жүктелуі, кибербуллинг және мәдени құндылықтарға назар аударудың төмендеуі сияқты жаңа қиындықтарға тап болатынын атап өтті. Осыған байланысты білім беру бағдарламасына цифрлық сауаттылыққа, эмоцияларды басқаруға және сыни ойлауға байланысты тақырыптарды енгізу ұсынылды.
Семинар бірыңғай тәрбие бағдарламасын жүзеге асырудың келешегі мен одан арғы қадамдарын талқылаумен аяқталды. Қатысушылар мектептер арасында тұрақты тәжірибе алмасу, қосымша семинарлар мен вебинарлар өткізу, сондай-ақ жастарды тәрбиелеуге бағытталған бірлескен жобаларды әзірлеу қажеттігі туралы келісті.
Семинар қорытындысы жаңартылған бірыңғай тәрбие бағдарламасы уақыт талаптарына жауап беретінін және үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыруда тиімді құрал бола алатынын көрсетті. Сынып жетекшілері бұл іс-шара оларға теориялық білім беріп қана қоймай, жұмыс үшін практикалық құралдар бергенін атап өтті. Олар ұйымдастырушыларға тәрбиенің өзекті мәселелерін талқылауға және өз идеяларымен бөлісуге мүмкіндік бергені үшін алғыс білдірді.
Осылайша, семинар білім беру мекемелерінде тәрбие жұмысын жетілдіру жолындағы маңызды кезең болды. Ол мұғалімдердің, мектеп әкімшілігінің және мемлекеттік құрылымдардың күш-жігерін біріктіру өскелең ұрпақтың қалыптасуында маңызды нәтижелерге әкелуі мүмкін екенін көрсетті. Жаңартылған бірыңғай тәрбие бағдарламасын енгізу мектептерге әр оқушының үйлесімді дамуына жағдай жасай отырып, тәрбие міндеттерін тиімдірек шешуге мүмкіндік береді.