ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігі төрағасының орынбасары Салауат Мүксімов ОКҚ алаңында мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылау және мемлекеттік аппарат қызметін бюрократиядан арылту мәселелері туралы баяндады, деп хабарлайды No-comment.kz - Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы Орталық коммуникациялар қызметіне сілтеме жасап.
Ол бюрократизм тек заң талаптарын сақтамаумен ғана шектелмей, басқа да бірқатар себептер мен шарттарда болатынын атап өтті. Мысалы, кең таралған пайдалы қазбаларды өндіруге лицензия беру ережелері өткен жылдың тамыз айынан бастап бекітілмеген күйінде қалып отыр. Мұндай жағдайлар мемлекеттік қызметтердің 26 түрімен байланысты, яғни осы жылы нақты алгоритм, яғни ұсыну мерзімдері, бас тарту немесе қанағаттандыруға қарсы қандай да бір негіздер болмаса да, 1,5 мыңнан астам мемлекеттік қызмет көрсетілген. 120-дан астам мемлекеттік қызметті көрсету кезінде адамдар әртүрлі тәртіптегі НҚА-да коллизиялар мен қайшылықтарға тап болады. Бұл білім беру, еңбек және халықты әлеуметтік қорғау, ауыл шаруашылығы, өнеркәсіп және құрылыс, әділет, ішкі істер, қаржы, экономика, сауда, туризм және спорт, мәдениет және ақпарат салаларына қатысты. Бюрократиядан арылту бойынша тұрақты жұмыс мемлекеттік органдардың назарын қазіргі коллизиялар мен олқылықтарға аударады, шаралар қабылдануда.
«Қазіргі уақытта мемлекеттік қызметтердің 82 түрін көрсету мерзімін әрқайсысы бойынша орта есеппен 4 жұмыс күніне, 1-60 жұмыс күніне дейін қысқарту бойынша жұмыс жүргізілуде. Осылайша, жыл сайын осындай 340 мыңға жуық қызмет көрсетіледі, яғни, біз бұл азаматтар жыл сайын қорытынды құжаттың нәтижесін күтуге жұмсайтын уақыттың айтарлықтай бөлігі. Баламалы түрде көрсетілген мемлекеттік қызметтердің 26 түрі бойынша тек қана электрондық тәсіл белгіленеді. Тәжірибе көрсетіп отырғандай, цифрлық тәсілден аулақ болудың кез келген баламалы мүмкіндігі мемлекеттік органдарға қағаз форматында жұмыс істеуге себеп пен түсініктемелер табуға мүмкіндік береді. Бұл өз кезегінде мүдделер қақтығысы мен сыбайлас жемқорлық тәуекелдері болып табылады. Биыл мұндай қызметтердің үлесі 96%-ға жетті», – деді спикер.
Келесі жылдың соңына дейін мемлекеттік қызметтің 12 түрі толығымен электрондық форматқа ауыстырылады.
Сонымен қатар, 24 қызмет бойынша келісу процесі автоматтандырылады. Анықтамалық сипаттағы 8 қызмет электрондық үкімет порталындағы жеке кабинетке ауыстырылады. Мемлекеттік органдар мәліметтерді ақпараттық жүйелерден алатындықтан, бұл азаматтарды анықтамалар беруден босатады.
Мемлекеттік қызметтің 48 түрі бойынша ұсынылатын құжаттар тізбесі оңтайландырылады. Бұл шамамен 550 мың құжат. Атап айтқанда, медициналық анықтамалар, білім туралы дипломдар, еңбек кітапшалары мен шарттар және т.б.