Бүгін Түркістан қаласындағы М.Жұмабаев атындағы №15 мектеп-гимназиясында маңызды басқосу өтті, деп хабарлайды No-comment.kz ақпарат агенттігі.
«Көрсетілген білім беру қызметін алушылар бойынша дербестендірілген қаржыландыруды ескере отырып, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуға мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру жөніндегі пилоттық жобасын жүзеге асыру қадамдары тақырыбында өткізілген басқосуға Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу департаментінің директоры М.Елекеновна, Бюджеттік жоспарлау департаментінің директоры Е.Илясұлы, «Smart Nation» орталығының маманы Г.Есет және ата-аналар қатысып, тақырыпқа сай мәселені талқылады.
Жиналыста Түркістан қалалық білім бөлімінің басшысы Оразкүл Шайхықызы Қолдасова күн тәртібімен таныстырып, қойылып отырған тақырыптың маңыздылығын түсіндірді. Ал, Оқу-ағарту министрлігінің мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу департаментінің директоры М. Елекеновна аталған мәселе бойынша түсіндірме жұмыстарын жүргізді. Пилоттық жоба яғни білім беру қызметтерін алушылар бойынша дербестендірілген қаржыландыруды ескере отырып, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуға мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру туралы пилоттық жобаның алгоритмі Шымкент, Тараз және Түркістан қалаларында өткізілетіндігін атап өтті. Өз кезегінде ата-аналар тарапынан жарыс сөзге шыққан азаматтар пилоттық жобаны қолдайтындығы жайлы пікірлерін білдірді.
Осы тақырыптағы басқосу мемлекеттік және жекеменшік балабақша меңгерушілерінің қатысуымен де өткізілді. Оқу-ағарту министрлігінің мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу департаментінің директоры М.Елекеновна, Бюджеттік жоспарлау департаментінің директоры Е.Илясұлы, Smart Nation орталығының маманы Г.Есет балабақша құрылтайшылары мен меңгерушілеріне жоба туралы терең түсінік беріп, Оқу-ағарту министрінің 2024 жылғы 1 наурыздағы №53 бұйрығымен таныстырды.
Жиналысқа Түркістан қаласындағы балабақшалардың ата-аналары ZOOM платформасы арқылы да қатысқандығын айта кеткен жөн. Пилоттық жобаға дайындық жұмыстары бойынша қалалық білім бөлімі тарапынан тиісті жұмыстар жүргізіліп келеді. Жиналыс қорытындысы бойынша пилоттық жобаны жүйелеу жұмыстары білім бөлімінің қызметкерлеріне, мемлекеттік және жекеменшік балабақша меңгерушілеріне жүктелді.
Кеңес дербестендірілген қаржыландыруды ескере отырып, мектепке дейінгі тәрбиеге мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру жөніндегі пилоттық жобаны талқылаудағы маңызды кезең болды. Кездесудің негізгі мақсаты Қазақстанның бірқатар өңірлерінде, соның ішінде Шымкент, Тараз және Түркістанда енгізу жоспарланып отырған осы жаңашылдықты іске асыру тетіктерін егжей-тегжейлі қарау болды.
Жоба мектепке дейінгі білім берудің қолжетімділігін арттыруға және оның сапасын жақсартуға бағытталған. Жеке қаржыландыру ата-аналар балаларына арналған білім беру мекемелерін жеке қалауына қарай таңдай алады деп болжайды. Бұл мектепке дейінгі мекемелер арасында неғұрлым бәсекелі орта құруға мүмкіндік береді, онда көрсетілетін білім беру қызметтерінің сапасы негізгі көрсеткіш болады. Мұндай жүйе балалардың қажеттіліктеріне назар аударады және икемді және нақты сұраныстарға бағытталған білім беру процесін құруға ықпал етеді.
Кеңес барысында жобаның ұйымдастырушылық сәттері талқыланды. Қаржыландыру, ресурстарды бөлу және пилоттық жобаны тиімді іске асыру үшін қажетті жағдайлар жасау мәселелеріне басты назар аударылды. Жаңа жүйені енгізу процестің барлық қатысушылары үшін ақпараттың ашықтығы мен қол жетімділігімен қатар жүруі маңызды. Ол үшін барлық қолжетімді мекемелер туралы толық деректерді қамтитын, ата-аналарға бағдарламалар, оқытушылар құрамы және балалардың болу жағдайлары туралы ақпаратты тез және ыңғайлы алуға мүмкіндік беретін бірыңғай цифрлық платформаны әзірлеу жоспарлануда.
Сондай-ақ, Мектепке дейінгі мекемелердің кадрларын даярлау және қызметкерлерінің біліктілігін арттыру мәселесі талқыланды, өйткені жобаны сәтті енгізу педагогикалық құрамның жаңа жағдайларда жұмыс істеуге дайын болуын талап етеді. Меңгерушілер мен тәрбиешілерге өз әдістемелерін жаңа талаптарға бейімдеу үшін оқыту іс-шараларын өткізу жоспарлануда.
Пилоттық жоба сонымен қатар бюджет шығыстарын оңтайландыруға және мемлекеттік қаражатты неғұрлым мақсатты пайдалануға бағытталған қаржы тетіктерін қайта қарауды көздейді. Дербестендірілген қаржыландыру жүйесін енгізу материалдық жағдайына қарамастан барлық отбасылар үшін білім беру қызметтеріне тең қолжетімділікті қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Бұл жаңалық қаражатты тиімді бөлуге және білім беру қызметтерін жоғары деңгейде ұсынуға негіз болады.
Сонымен қатар, талқылаулардың едәуір бөлігі пилоттық жобаны іске асыру жағдайындағы жекеменшік мектепке дейінгі мекемелердің мүмкіндіктеріне арналды. Жекеменшік балабақшалар да дербестендірілген қаржыландыру жүйесіне қатысады, бұл олар үшін мемлекеттік мекемелермен даму мен бәсекелестіктің жаңа перспективаларын ашады. Бұл мектепке дейінгі білім беру нарығындағы барлық ойыншылар үшін тең жағдай жасауға ықпал етеді және жеке балабақшаларды өз қызметтерінің сапасын арттыруға ынталандырады.
Жобаның маңызды аспектісі-балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Пилоттық жобаға дайындық шеңберінде барлық мекемелердің медициналық қызмет көрсету және санитарлық нормаларды сақтау үшін жағдайларды қамтамасыз етуді қоса алғанда, қауіпсіздік стандарттарына сәйкестігін тексеру жүргізілетін болады. Оқушылардың қауіпсіздігі жаңа білім беру бағдарламаларын әзірлеу кезінде басымдық болып табылады және жобаны іске асырудың барлық кезеңдерінде ескерілуі тиіс.
Дербестендірілген қаржыландыру процесін ұйымдастыру үшін пайдаланылатын "Smart Nation" платформасы ата-аналардың білім беру мекемелерімен өзара іс-қимылын жеңілдететін заманауи цифрлық құралдарды қамтиды. Бұл ата-аналарға балалардың үлгерімін бақылауға, білім беру бағдарламаларының сапасын бағалауға және пікірлер қалдыруға мүмкіндік береді. Осылайша, цифрлық технологияларды пайдалану мектепке дейінгі білім беруді басқарудың жаңа тәсілінің негізгі элементі болады, оның ашықтығы мен тиімділігін арттырады.
Пилоттық жобаны енгізуге дайындық басталды. Түркістанда және Қазақстанның басқа қалаларында кадрлар даярлау және мектепке дейінгі мекемелерді жаңа жүйенің талаптарына сай жаңғырту бойынша іс-шаралар өткізіледі. Жеке қаржыландыруды енгізу Мұқият ұйымдастыруды қажет етеді, бірақ бұл білім сапасын жақсартуға және барлық балаларға тең жағдай жасауға жаңа мүмкіндіктер ашады.
Пилоттық жобаны енгізу процесін жүйелеу мекемелер жұмысының тиімділігіне мониторинг жүргізумен қатар жүретін болады. Пилоттық жобаның нәтижелерін үнемі талдау және бағалау жоспарлануда, бұл тәсілдерді уақтылы түзетуге және көрсетілетін қызметтердің деңгейін арттыруға мүмкіндік береді. Жаңа жүйенің тиімді енгізіліп қана қоймай, оны пайдалану барысында жетілдіріле беруі маңызды.
Пилоттық жобаны іске асыру Қазақстанның мектепке дейінгі білім беру жүйесін дамытудағы маңызды қадам болып табылады. Дербестендірілген қаржыландыру ата-аналар, білім беру мекемелері мен мемлекеттер үшін білім беру сапасын жақсартуға, бюджет шығыстарын оңтайландыруға және балалардың дамуы үшін қолайлы жағдайлар жасауға бағытталған кең мүмкіндіктер ашады.
Жоба мектепке дейінгі білім берудің қолжетімділігін арттыруға және оның сапасын жақсартуға бағытталған. Жеке қаржыландыру ата-аналар балаларына арналған білім беру мекемелерін жеке қалауына қарай таңдай алады деп болжайды. Бұл мектепке дейінгі мекемелер арасында неғұрлым бәсекелі орта құруға мүмкіндік береді, онда көрсетілетін білім беру қызметтерінің сапасы негізгі көрсеткіш болады. Мұндай жүйе балалардың қажеттіліктеріне назар аударады және икемді және нақты сұраныстарға бағытталған білім беру процесін құруға ықпал етеді.
Кеңес барысында жобаның ұйымдастырушылық сәттері талқыланды. Қаржыландыру, ресурстарды бөлу және пилоттық жобаны тиімді іске асыру үшін қажетті жағдайлар жасау мәселелеріне басты назар аударылды. Жаңа жүйені енгізу процестің барлық қатысушылары үшін ақпараттың ашықтығы мен қол жетімділігімен қатар жүруі маңызды. Ол үшін барлық қолжетімді мекемелер туралы толық деректерді қамтитын, ата-аналарға бағдарламалар, оқытушылар құрамы және балалардың болу жағдайлары туралы ақпаратты тез және ыңғайлы алуға мүмкіндік беретін бірыңғай цифрлық платформаны әзірлеу жоспарлануда.
Сондай-ақ, Мектепке дейінгі мекемелердің кадрларын даярлау және қызметкерлерінің біліктілігін арттыру мәселесі талқыланды, өйткені жобаны сәтті енгізу педагогикалық құрамның жаңа жағдайларда жұмыс істеуге дайын болуын талап етеді. Меңгерушілер мен тәрбиешілерге өз әдістемелерін жаңа талаптарға бейімдеу үшін оқыту іс-шараларын өткізу жоспарлануда.
Пилоттық жоба сонымен қатар бюджет шығыстарын оңтайландыруға және мемлекеттік қаражатты неғұрлым мақсатты пайдалануға бағытталған қаржы тетіктерін қайта қарауды көздейді. Дербестендірілген қаржыландыру жүйесін енгізу материалдық жағдайына қарамастан барлық отбасылар үшін білім беру қызметтеріне тең қолжетімділікті қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Бұл жаңалық қаражатты тиімді бөлуге және білім беру қызметтерін жоғары деңгейде ұсынуға негіз болады.
Сонымен қатар, талқылаулардың едәуір бөлігі пилоттық жобаны іске асыру жағдайындағы жекеменшік мектепке дейінгі мекемелердің мүмкіндіктеріне арналды. Жекеменшік балабақшалар да дербестендірілген қаржыландыру жүйесіне қатысады, бұл олар үшін мемлекеттік мекемелермен даму мен бәсекелестіктің жаңа перспективаларын ашады. Бұл мектепке дейінгі білім беру нарығындағы барлық ойыншылар үшін тең жағдай жасауға ықпал етеді және жеке балабақшаларды өз қызметтерінің сапасын арттыруға ынталандырады.
Жобаның маңызды аспектісі-балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Пилоттық жобаға дайындық шеңберінде барлық мекемелердің медициналық қызмет көрсету және санитарлық нормаларды сақтау үшін жағдайларды қамтамасыз етуді қоса алғанда, қауіпсіздік стандарттарына сәйкестігін тексеру жүргізілетін болады. Оқушылардың қауіпсіздігі жаңа білім беру бағдарламаларын әзірлеу кезінде басымдық болып табылады және жобаны іске асырудың барлық кезеңдерінде ескерілуі тиіс.
Дербестендірілген қаржыландыру процесін ұйымдастыру үшін пайдаланылатын "Smart Nation" платформасы ата-аналардың білім беру мекемелерімен өзара іс-қимылын жеңілдететін заманауи цифрлық құралдарды қамтиды. Бұл ата-аналарға балалардың үлгерімін бақылауға, білім беру бағдарламаларының сапасын бағалауға және пікірлер қалдыруға мүмкіндік береді. Осылайша, цифрлық технологияларды пайдалану мектепке дейінгі білім беруді басқарудың жаңа тәсілінің негізгі элементі болады, оның ашықтығы мен тиімділігін арттырады.
Пилоттық жобаны енгізуге дайындық басталды. Түркістанда және Қазақстанның басқа қалаларында кадрлар даярлау және мектепке дейінгі мекемелерді жаңа жүйенің талаптарына сай жаңғырту бойынша іс-шаралар өткізіледі. Жеке қаржыландыруды енгізу Мұқият ұйымдастыруды қажет етеді, бірақ бұл білім сапасын жақсартуға және барлық балаларға тең жағдай жасауға жаңа мүмкіндіктер ашады.
Пилоттық жобаны енгізу процесін жүйелеу мекемелер жұмысының тиімділігіне мониторинг жүргізумен қатар жүретін болады. Пилоттық жобаның нәтижелерін үнемі талдау және бағалау жоспарлануда, бұл тәсілдерді уақтылы түзетуге және көрсетілетін қызметтердің деңгейін арттыруға мүмкіндік береді. Жаңа жүйенің тиімді енгізіліп қана қоймай, оны пайдалану барысында жетілдіріле беруі маңызды.
Пилоттық жобаны іске асыру Қазақстанның мектепке дейінгі білім беру жүйесін дамытудағы маңызды қадам болып табылады. Дербестендірілген қаржыландыру ата-аналар, білім беру мекемелері мен мемлекеттер үшін білім беру сапасын жақсартуға, бюджет шығыстарын оңтайландыруға және балалардың дамуы үшін қолайлы жағдайлар жасауға бағытталған кең мүмкіндіктер ашады.