М.Маметова атындағы №6 жалпы білім беретін мектепте 18 қазан күні математика пән бірлестігінің «Математика сабағында жаңа технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру» тақырыбында қалалық тәжірибелік семинар өтілді. Семинар барысында заманауи технологиялар, соның ішінде функционалдық сауаттылығын арттырып, жасанды интеллектіні білім беру үрдісіне енгізіп, ашық сабақтар, сыныптан тыс сайыс болып өтті, деп хабарлайды No-comment.kz ақпараттық агенттігі.
Білім беруде жаңашыл, озық технологияларды кеңінен қолдана отырып, математикада жасанды интеллектті пайдалану оқушылардың логикалық және аналитикалық ойлауын дамытуға ықпал ету мақсатында математика пәнінен Б.Таймасова «Аралас сан» тақырыпта 5 «А» сыныппен, алгебра пәнінен К.Жумабекова «Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару» тақырыбында 7 «А» сыныппен, А.Елмұрат геометрия пәнінен «Есептерді шешуде векторларды қолдану» тақырыпта 9 «А» сыныппен, Б.Әбілпия алгебра және анализ бастамалары пәнінен «Арксинус, арккосинус, арктангенс және арккотангенс» тақырыпта 10 «А» сыныппен, А.Джуматаева математика пәнінен «Теріс рационал сандарды қосу. Таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу» тақырыпта 6 «А» сыныппен, А.Төлеген алгебра және анализ бастамалары пәнінен «Дискретті және интервалды вариациялық қатарлар» тақырыпта 11 «А» сыныппен, логикалық ойындар балаларды белсенділікке тәрбиелеу, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру, сондай - ақ балаларды икемділік пен шеберлікке баулу мақсатында математика пән мұғалімі С.Қитанбаева «Әлсіз буын» интеллектуалды сайыс сабақтарын өтті. Оқушылар барлық сабақтарда өз белсенділіктерін көрсете отырып, жаңа технологиялар арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығы, яғни математикалық білімдерін өмірлік жағдайларда қолдану қабілеті арта түсті. Семинарды қорытындылауда қалалық білім бөлімінің әдіскері М.Ибраева семинардың жоғары деңгейде өткендігін атап өтті.
№6 жалпы білім беретін мектепте өткізілген қалалық практикалық семинар қаланың білім беру өміріндегі маңызды оқиға болды. Ол Математиканы оқыту процесіне заманауи технологияларды енгізудің маңыздылығын және олардың оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытудағы рөлін атап өтті. Семинар оқу процесінің тиімділігін арттыру мәселелеріне назар аударды және инновациялық тәсілдерді қолданудың нақты мысалдарын көрсетті.
Семинардың негізгі тақырыптарының бірі оқытуда жасанды интеллект (АИ) қолдану болды. Қатысушылар АИ-нің білім беру үдерісіне интеграциялануы мұғалімдер мен оқушылар үшін жаңа көкжиектер ашатынын атап өтті. Мысалы, Б.Таймасованың жетекшілігімен 5 "А" сыныптағы математика сабағында "аралас сан"тақырыбындағы есептерді визуализациялауға мүмкіндік беретін сандық құралдар қолданылды. Бұл материалды түсінуді жеңілдетіп қана қоймай, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырды. Сонымен қатар, AI технологиялары әр оқушының білім деңгейі мен ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту тәсілін жекелендіруге көмектеседі.
Алгебраны оқытуда интерактивті әдістерді қолдану да маңызды бағыт болды. 7 "А" сыныпта к.Жұмабекованың сабағында оқушылар интерактивті бағдарламалардың көмегімен "жақшаға ортақ факторды шығару" тақырыбын оқыды, бұл шешім алгоритмін түсініп қана қоймай, сонымен қатар дағдыларды тәжірибеде бекітуге мүмкіндік берді. Мұндай тәсіл оқушылардың мотивациясын едәуір арттырады, күрделі тақырыптарды қол жетімді және түсінікті етеді.
Дәстүрлі түрде математиканың ең күрделі салаларының бірі болып саналатын Геометрия да инновациялық форматта ұсынылды. А. Елмұрат "есептерді шешуде векторларды пайдалану" тақырыбында 9 "А"сыныбына сабақ өткізді. Студенттер траекторияларды есептеу немесе инженерлік есептерді шешу сияқты нақты жағдайларды талдау үшін векторлардың қалай қолданылатынын бақылай алды. Бұл тәжірибеге бағытталған тәсіл мектепте алған білімнің одан тыс жерлерде қалай қолданылатынын көрсетті.
Алгебра мен талдауға ерекше назар аударылды. "Арксинус, арккосинус, арктангенс және арккотангенс" тақырыбына арналған 10 "А" сыныбына арналған б.Абилпий сабағы күрделі математикалық ұғымдарды түсіндіру үшін технологияны қолданудың жарқын мысалы болды. Интерактивті Графиктер мен тренажерлар студенттерге функциялардың мінез-құлқын, олардың графикалық көрінісін және өзара байланысын көрнекі түрде зерттеуге мүмкіндік берді. Бұл тақырыпты тереңірек түсінуге көмектесіп қана қоймай, оқушыларға аналитикалық ойлауды дамытуға мүмкіндік берді.
Сабақтың практикалық бағыты функционалдық сауаттылыққа арналған сабақтармен ерекшеленді. Мысалы, А.Жұматаеваның 6 "А" сыныбына арналған сабағында оқушылар әр түрлі белгілері бар Рационал сандарды қосуды үйренді. Мұғалім мұндай білімді күнделікті өмірде, мысалы, қаржылық есеп жүргізу немесе статистикалық деректерді талдау кезінде қалай қолдануға болатындығын көрсетті. Мұндай мысалдар математиканың маңыздылығын жақсы түсінуге ықпал етеді және оқушылардың өз қабілеттеріне деген сенімін қалыптастырады.
Семинардың маңызды бөлігі логикалық ойлау мен командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған сыныптан тыс іс-шаралар болды. Математика пәнінің мұғалімі С.Китанбаева өткізген "әлсіз буын" сияқты логикалық ойындар мен зияткерлік байқаулар математиканың қызықты әрі қызықты болуы мүмкін екендігінің айқын дәлелі болды. Бұл әрекеттер оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып қана қоймай, оларға тез шешім қабылдау және қысыммен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға көмектесті.
Семинар сонымен қатар педагогтардың кәсіби қарым-қатынас алаңына айналды. Қатысушылар тәжірибе алмасып, үздік тәжірибелерді талқылап, білім беруде технологияларды қолдану саласындағы өз жетістіктерімен бөлісе алды. Қалалық білім бөлімінің әдіскері М. Ибраева мұндай іс-шаралар мұғалімдердің біліктілігін арттырудың маңызды құралы болып табылатынын және жалпы білім беру процесін жақсартуға ықпал ететінін атап өтті.
Семинар қорытындысы қазіргі заманғы технологияларды оқу процесіне интеграциялау қазіргі мектептің ажырамас бөлігі болып табылатынын айқын көрсетті. Сандық құралдарды, интерактивті қолданбаларды және жасанды интеллектті пайдалану оқушылар үшін оқуды қолжетімді, тиімді және қызықты етуге көмектеседі. Сонымен қатар, мұндай тәсілдер оқушылардың болашақ кәсіби қызметінде сұранысқа ие болатын дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Семинар педагогикалық шеберлікті үздіксіз дамытудың және білім беру үдерісіне инновацияларды енгізудің маңыздылығын атап өтті. Бұл мұғалімдер мен оқушыларға жаңа мүмкіндіктер мен перспективаларды көруге мүмкіндік беріп, білім беру жүйесін жаңғырту жолындағы маңызды қадам болды. Семинарға қатысушылар алған білімдері мен тәжірибелері оларға оқу үдерісін нәтижелі әрі шабыттандыратын етуге көмектесетініне сенім білдірді.
Семинардың негізгі тақырыптарының бірі оқытуда жасанды интеллект (АИ) қолдану болды. Қатысушылар АИ-нің білім беру үдерісіне интеграциялануы мұғалімдер мен оқушылар үшін жаңа көкжиектер ашатынын атап өтті. Мысалы, Б.Таймасованың жетекшілігімен 5 "А" сыныптағы математика сабағында "аралас сан"тақырыбындағы есептерді визуализациялауға мүмкіндік беретін сандық құралдар қолданылды. Бұл материалды түсінуді жеңілдетіп қана қоймай, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырды. Сонымен қатар, AI технологиялары әр оқушының білім деңгейі мен ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту тәсілін жекелендіруге көмектеседі.
Алгебраны оқытуда интерактивті әдістерді қолдану да маңызды бағыт болды. 7 "А" сыныпта к.Жұмабекованың сабағында оқушылар интерактивті бағдарламалардың көмегімен "жақшаға ортақ факторды шығару" тақырыбын оқыды, бұл шешім алгоритмін түсініп қана қоймай, сонымен қатар дағдыларды тәжірибеде бекітуге мүмкіндік берді. Мұндай тәсіл оқушылардың мотивациясын едәуір арттырады, күрделі тақырыптарды қол жетімді және түсінікті етеді.
Дәстүрлі түрде математиканың ең күрделі салаларының бірі болып саналатын Геометрия да инновациялық форматта ұсынылды. А. Елмұрат "есептерді шешуде векторларды пайдалану" тақырыбында 9 "А"сыныбына сабақ өткізді. Студенттер траекторияларды есептеу немесе инженерлік есептерді шешу сияқты нақты жағдайларды талдау үшін векторлардың қалай қолданылатынын бақылай алды. Бұл тәжірибеге бағытталған тәсіл мектепте алған білімнің одан тыс жерлерде қалай қолданылатынын көрсетті.
Алгебра мен талдауға ерекше назар аударылды. "Арксинус, арккосинус, арктангенс және арккотангенс" тақырыбына арналған 10 "А" сыныбына арналған б.Абилпий сабағы күрделі математикалық ұғымдарды түсіндіру үшін технологияны қолданудың жарқын мысалы болды. Интерактивті Графиктер мен тренажерлар студенттерге функциялардың мінез-құлқын, олардың графикалық көрінісін және өзара байланысын көрнекі түрде зерттеуге мүмкіндік берді. Бұл тақырыпты тереңірек түсінуге көмектесіп қана қоймай, оқушыларға аналитикалық ойлауды дамытуға мүмкіндік берді.
Сабақтың практикалық бағыты функционалдық сауаттылыққа арналған сабақтармен ерекшеленді. Мысалы, А.Жұматаеваның 6 "А" сыныбына арналған сабағында оқушылар әр түрлі белгілері бар Рационал сандарды қосуды үйренді. Мұғалім мұндай білімді күнделікті өмірде, мысалы, қаржылық есеп жүргізу немесе статистикалық деректерді талдау кезінде қалай қолдануға болатындығын көрсетті. Мұндай мысалдар математиканың маңыздылығын жақсы түсінуге ықпал етеді және оқушылардың өз қабілеттеріне деген сенімін қалыптастырады.
Семинардың маңызды бөлігі логикалық ойлау мен командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған сыныптан тыс іс-шаралар болды. Математика пәнінің мұғалімі С.Китанбаева өткізген "әлсіз буын" сияқты логикалық ойындар мен зияткерлік байқаулар математиканың қызықты әрі қызықты болуы мүмкін екендігінің айқын дәлелі болды. Бұл әрекеттер оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып қана қоймай, оларға тез шешім қабылдау және қысыммен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға көмектесті.
Семинар сонымен қатар педагогтардың кәсіби қарым-қатынас алаңына айналды. Қатысушылар тәжірибе алмасып, үздік тәжірибелерді талқылап, білім беруде технологияларды қолдану саласындағы өз жетістіктерімен бөлісе алды. Қалалық білім бөлімінің әдіскері М. Ибраева мұндай іс-шаралар мұғалімдердің біліктілігін арттырудың маңызды құралы болып табылатынын және жалпы білім беру процесін жақсартуға ықпал ететінін атап өтті.
Семинар қорытындысы қазіргі заманғы технологияларды оқу процесіне интеграциялау қазіргі мектептің ажырамас бөлігі болып табылатынын айқын көрсетті. Сандық құралдарды, интерактивті қолданбаларды және жасанды интеллектті пайдалану оқушылар үшін оқуды қолжетімді, тиімді және қызықты етуге көмектеседі. Сонымен қатар, мұндай тәсілдер оқушылардың болашақ кәсіби қызметінде сұранысқа ие болатын дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Семинар педагогикалық шеберлікті үздіксіз дамытудың және білім беру үдерісіне инновацияларды енгізудің маңыздылығын атап өтті. Бұл мұғалімдер мен оқушыларға жаңа мүмкіндіктер мен перспективаларды көруге мүмкіндік беріп, білім беру жүйесін жаңғырту жолындағы маңызды қадам болды. Семинарға қатысушылар алған білімдері мен тәжірибелері оларға оқу үдерісін нәтижелі әрі шабыттандыратын етуге көмектесетініне сенім білдірді.