№6 мектепте мейірімділік апталығы өтті

№6 мектепте мейірімділік апталығы өтті

М.Мәметова атындағы № 6 жалпы білім беретін мектепте 2024 жылғы 4-10 қараша аралығында "Игі істер марафоны" жобасы аясында мейірімділік апталығы өтуде. Бұл іс-шара қоғамдық жауапкершілік пен мейірімділік мәдениетін қалыптастыруға, оқушылар мен қоғамды игі істерге тартуға, сондай-ақ адамдарға көмектесу арқылы оң өзгерістер жасауға бағытталған. Биылғы аптаның тақырыбы "Инклюзив" бағыты болды, бұл қоғамның барлық мүшелерін, олардың ерекшеліктеріне қарамастан, өзара сыйластық пен қамқорлықтың ортақ кеңістігіне қолдаудың және қосудың маңыздылығын көрсетеді, деп хабарлайды No-comment.kz ақпараттық агенттігі.

Апта 4 қарашада салтанатты ашылумен басталды, оған педагог-дефектолог Оспанова Сұлтанбибидің сөз сөйлеуі кірді. Ол инклюзивтілік туралы дәріс өткізіп, бұл ұғым қазіргі қоғамның ажырамас бөлігіне айналғанын атап өтті. Сұлтанбиби ерекше қажеттіліктері бар адамдарға мейірімділік пен қолдау көрсетудің қаншалықты маңызды екенін айтты. Ол инклюзивтілік мүмкіндігі шектеулі жандардың қоғамдық өмірге қатысуы үшін ғана емес, сонымен қатар қоғамның барлық мүшелері үшін мұқият және эмпатикалық болуды үйрену тәсілі екенін түсіндірді. Өз дәрісінде мұғалім жеке тәжірибеден мысалдар келтіріп, жақсы істер адамдардың өмірін қалай жақсы жаққа өзгерте алатынын көрсетті. Дәріс қатысушылар арасында жанды жауап берді, көптеген сұрақтар қойып, өз әңгімелерімен бөлісті.

Аптаның алғашқы іс-шараларының бірі педагог-психолог Аширбекова Гүлзира ұйымдастырған 3 "А" сынып оқушыларына арналған тренинг болды. "Бәріміз дос боламыз!"балалардың бір-біріне деген достығы мен қайырымдылығын дамытуға бағытталған. Сабақ барысында балалар достық пен эмпатия сезімдерін нығайтуға ықпал ететін түрлі жаттығулар жасады. Тренингтің маңызды сәттерінің бірі ұжымдық "мейірімділік Ағашын" құру болды, онда әр оқушы өзінің ізгі тілегін жазды немесе өзі жасағысы келетін әрекетті сипаттады. Бұл жазбалар ағаштың бұтақтарына бекітіліп, әр баланың ізгі ниет пен қолдау атмосферасын құруға қосқан үлесін білдірді.

Тренинг барысында балалар қарым-қатынас негіздерін де үйренді: өз ойларын қалай дұрыс айту керек, бір-біріне қолдау көрсету және қиын жағдайларда компаға келу. Тренинг соңында оқушылар өз әсерлерімен бөлісіп, сыныптастары туралы жаңа білгендерін айтты. Сабақтың бұл форматы балаларға өздерін біртұтас команданың бір бөлігі ретінде сезінуге көмектесті, мұнда барлығы көмекке келуге дайын.

Апта бойы мектепте оқушылардың инклюзия және өзара көмек құндылықтарын дамытуға бағытталған көптеген іс-шаралар өткізіледі. Жоғары сынып оқушылары құрдастарына білім беру мен қоғамдағы инклюзивті тәсілдің маңыздылығы туралы білім беру үшін презентациялар мен бейнероликтер дайындайды. Бұл спектакльдер қолдаудың арқасында қиындықтарды жеңіп, жетістікке жеткен адамдардың нақты оқиғаларының мысалдарымен бірге жүреді. Мектеп оқушылары пікірталастарға белсенді қатысады, өз ойларымен бөліседі және сыныптастарына және айналасындағыларға қалай көмектесуге болатындығы туралы идеялар ұсынады.

Сонымен қатар, апта аясында интерактивті ойындар мен конкурстар ұйымдастырылады. Орта мектеп оқушылары үшін үздік игі істер жобасына конкурс өтуде. Балалар командаларда жұмыс істейді, адамдарға қалай көмектесуге немесе мектеп ортасын жақсартуға болатындығы туралы идеяларын дамытады. Мысалы, топтардың бірі аз қамтылған балаларға арналған кеңсе керек — жарақтарын тұрақты жинауды ұйымдастыруды, ал екіншісі мектеп еріктілер клубын құруды ұсынды. Мұндай жобалар балаларға бастама көтеруге және олардың әрекеттері маңызды екенін сезінуге мүмкіндік береді.

Бастауыш сынып оқушыларымен тәрбие жұмысына ерекше көңіл бөлінеді. Олар үшін ертегілер мен әңгімелер оқылады, онда мейірімділік басты тақырып болып табылады. Оқығаннан кейін балалар мұғалімдермен бірге кейіпкерлердің мінез-құлқын талқылайды, олардың әрекеттерін талдайды және қиын жағдайларда дұрыс шешімдерді табуға үйренеді. Мұндай сабақтар балалардың жас кезінен бастап мейірімділік пен өзара көмек құндылықтарын қалыптастыруға көмектеседі.

Мектептің педагогикалық құрамы ата-аналарды мейірімділік апталығының іс-шараларына белсенді түрде тартады. Олар үшін инклюзивті тәсіл және балаларды тәрбиелеу мәселелері талқыланатын арнайы жиналыстар өткізіледі. Мұғалімдер баланың эмпатия және басқаларға құрмет көрсету дағдыларын дамытуға арналған практикалық кеңестермен бөліседі. Ата-аналар балаларымен бірге қайырымдылық шараларына қатысады. Мысалы, биыл аз қамтылған отбасылардан шыққан балаларға арналған заттар мен ойыншықтар жиналады. Бұл мұқтаж жандарға көмектесіп қана қоймай, отбасылық байланыстарды нығайтады, балалардың жақсы істерге саналы көзқарасын қалыптастырады.

Аптаның маңызды іс-шараларының бірі ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың жұмыстары ұсынылған инклюзивті көрме құру болды. Әр түрлі техникамен жасалған бұл жұмыстар мектепке келушілердің назарын аударады. Көрме әр баланың өзінше дарынды екенін және шығармашылық өзін-өзі көрсетудің және қоғамға интеграциялаудың маңызды тәсілі бола алатындығын көрсетеді. Экспозиция көрермендердің шынайы қызығушылығы мен құрметін оятады, ал жұмыс авторларының өздері лайықты қолдау мен мақтау сөздерін алады.

Мейірімділік апталығын өткізу мектеп қауымдастығына қатты әсер етеді. Оқушылар айналасындағыларға саналы түрде қарай бастайды, кімнің қолдауға мұқтаж екенін байқап, өз көмегін ұсына бастайды. Олар толерантты болуды және басқа адамдарды сол қалпында қабылдауды үйренеді. Мұғалімдер мұндай іс-шаралардан кейін сыныпта мейірімді және құрметті атмосфера құрылатынын атап өтті.

Мейірімділік апталығына қатысқан ата-аналар балаларының мінез-құлқындағы өзгерістерді де байқайды. Отбасыларда мейірімділік, сыйластық және өзара көмек туралы көбірек әңгімелер бар. Балалар іс-шаралардан алған әсерлерімен бөлісе бастайды, біреуге қалай көмектескені немесе өздері көмек алғаны туралы айта бастайды. Мұндай әңгімелер отбасылық құндылықтарды нығайтады және балаларда жақсы істер күрделі нәрсе емес, күнделікті өмірдің бір бөлігі екенін түсінеді.

Мұндай іс-шаралар тек жас ұрпақты тәрбиелеуге ғана емес, сонымен бірге білім беру мекемесінің дамуына да ықпал ететінін атап өткен жөн. Мектеп академиялық пәндерді оқытып қана қоймай, оқушылардың бойында әлеуметтік маңызды қасиеттерді қалыптастыратын орынға айналады. Бұл үйлесімді және инклюзивті қоғамдастық құруға көмектеседі, мұнда әркім өзін жалпы процестің маңызды бөлігі ретінде сезінеді.

М.Мәметова атындағы № 6 мектептегі мейірімділік апталығы-бұл жай ғана іс-шаралар сериясы емес. Бұл әр қатысушыға — балаға, мұғалімге немесе ата — анаға мейірімділіктің күшін сезінуге және тіпті кішігірім әрекеттер әлемді қалай жақсы жаққа өзгерте алатындығын сезінуге мүмкіндік. Мұндай бастамалар адамдарда жауапкершілік сезімін, өзара сыйластықты және көмектесуге дайын болуды тәрбиелейді, бұл әсіресе қазіргі әлемде маңызды.

Қазір оқылып жатыр

Толығырақ

Алдағы 5 жылда Шымкентте 600 мың ағаш көшеттерін отырғызу жоспарланған. Биыл 200 мыңға жуық ағаш көшеттерін отырғызу жұмыстары жүргізілуде.  Қала...