Оқытудың заманауи тәсілдері

Оқытудың заманауи тәсілдері

2024 жылғы 15 қарашада М.Мәметова атындағы №6 жалпы білім беретін мектепте "Білім беруді дамыту жағдайында бейіналды және бейіндік оқытуды тиімді ұйымдастырудың заманауи әдіс –тәсілдері" тақырыбына арналған маңызды іс-шара өтті. Осы іс-шара аясында Түркістан қаласының бірнеше мектептері, соның ішінде М.Мәметова атындағы №6 жалпы білім беретін мектептер, Н.Төреқұлов атындағы №8 мектеп, А.Науаи атындағы №13 мектеп-гимназиясы өздерінің білім беру бағдарламалары мен жобаларын ұсынды. Іс-шараның басты мақсаты оқушылар мен педагогтарды Қазақстан экономикасы мен еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап беретін сұранысқа ие мамандықтарды табысты таңдауға жастарды даярлауға бағытталған бірлескен кәсіптік бағдар беру қызметіне белсенді тарту болды, деп хабарлайды No-comment.kz ақпараттық агенттігі.

Ұйымдастырушылар жобаның әлеуметтік маңызды бағыты бар екенін және оқушыларға қосымша білім алуға ғана емес, оларды іс жүзінде қолдануға мүмкіндік беретінін атап өтті. Бұл оқушыларға болашақ мамандықтарын саналы түрде таңдауға көмектеседі, сонымен қатар олардың жеке және кәсіби дамуына мүмкіндік береді.

Іс-шара аясында қатысушыларға мектептерде жұмыс істейтін үйірмелер дайындаған концерттік бағдарлама ұсынылды. Концерттік бағдарламаның әрбір нөмірі оқушылар мен олардың педагогтарының шығармашылық жұмысының бағытын көрсетіп, балалардың шығармашылық дағдыларын дамытудың маңыздылығын атап өтті. Музыкалық, театрлық және би қойылымдары күннің жарқын сәніне айналып қана қоймай, қосымша білім беру оқушылардың таланты мен әлеуетін ашуға қалай ықпал ететінін нақты көрсетті.

Жобаның негізгі аспектілерінің бірі кәсіптік бағдар беру жұмысының тақырыптық бағыттары болды. Бірінші бөлім "Менің кәсібім — менің бизнесім" бағытын қамтыды, онда оқушылар кәсіпкерлікке байланысты өз жобаларын ұсынды. Оқушылар өздері әзірлеген бизнес-жоспар идеяларын көрсетті, өз өнімдерін немесе қызметтерін жасау туралы әңгімеледі, сондай-ақ оларды іске асыру перспективаларын талқылады. Мұндай бастамалар оқушыларға экономика мен кәсіпкерліктің негіздерін түсінуге, шығармашылық ойлау және топтық жұмыс дағдыларын дамытуға көмектеседі.

Екінші бағыт оқушылардың заманауи медианалық дағдыларын дамытуға бағытталған "Жас мобилограф" жобасы болды. Оқушылар мобильді бейнетүсірілім және монтаж саласындағы өз жұмыстарын көрсетті, әлеуметтік желілер мен білім беру платформалары үшін контент жасауда технологияларды қолдану туралы айтты. Бұл бағыт әсіресе білім беру мен қоғамды цифрландыру жағдайында өзекті, өйткені ол балаларға заманауи медиа индустрияда сұранысқа ие дағдыларды игеруге мүмкіндік береді.

Үшінші бағыт, "мен мамандық таңдаймын", болашақ мамандықты тікелей таңдауға арналды. 10-11 сынып оқушылары "мектеп-колледж-ЖОО" жүйесі бойынша ұйымдастырылған ғылыми-Кәсіби қызметтің тұсаукесеріне қатысты. Бұл тәсіл мектеп оқушыларына мектептен бастап университетке дейінгі білім беру жолының реттілігі туралы түсінік алуға мүмкіндік береді. Презентациялар жоғары оқу орындары мен колледждер ұсынатын мүмкіндіктер туралы, сондай-ақ оларды бітіргеннен кейін жұмысқа орналасу перспективалары туралы әңгімелерді қамтыды. Алдағы жылдары сұранысқа ие болатын мамандықтарды танымал етуге ерекше назар аударылды.

Жоба мектептер мен сыртқы білім беру ұйымдарының өзара іс-қимылы үшін маңызды алаңға айналды. Колледждер мен жоғары оқу орындары өкілдерінің қатысуы арқасында оқушылар таңдалған мекемелерде оқудың ерекшелігі, оқуға түсуге қойылатын талаптар, сондай-ақ тағылымдамадан өту және мансаптық өсу мүмкіндіктері туралы сұрақтарға жауап ала алды. Білім берудің әртүрлі деңгейлерінің мұндай интеграциясы оқушылардың кәсіби жолының келесі кезеңіне біркелкі өтуіне жағдай жасайды.

Іс-шараның маңызды бөлігі оқушылардың ғылыми зерттеулерінің тұсаукесері болды. Көптеген оқушылар жоғары сыныптарда өздерінің болашақ мамандықтарына байланысты толыққанды ғылыми зерттеулер жүргізуге қабілетті екендіктерін көрсетті. Зерттеулер техникалық әзірлемелерден бастап әлеуметтік мәселелерге дейінгі тақырыптардың кең ауқымын қозғады және педагогтар мен сарапшылардың жоғары бағасына ие болды. Қатысушылар дайындықтың жоғары деңгейін көрсетті, бұл бейін алдындағы және бейіндік оқытудың заманауи әдістерінің тиімділігін көрсетеді.

Іс-шара соңында оқушылар жоба бойынша өз жұмыстарының қорытындыларын ұсынды. Оқушылар өз сөздерінде мұндай практикалық жобаға қатысу олар үшін қызықты ғана емес, сонымен қатар пайдалы тәжірибе болғанын атап өтті. Олар өздерін қызықтыратын мамандықтар туралы көбірек біле алғанын, сондай-ақ болашақта оларға пайдалы болатын жаңа дағдыларды игере алғанын атап өтті. Командалық жұмыстың маңыздылығына, идеялармен алмасуға және мектептер арасындағы ынтымақтастыққа ерекше назар аударылды.

Ұйымдастырушылар бейін алдындағы және бейіндік оқытуды тиімді ұйымдастыру білім беру сапасын арттырудың маңызды шарты болып табылатынын атап өтті. Жоба аясында қолданылатын әдістер оқушылардың жеке және кәсіби дамуы үшін қолайлы жағдайлар жасауға мүмкіндік береді, оларға еңбек нарығының қазіргі шындықтары мен талаптарын бағдарлауға көмектеседі. Мұндай іс-шаралар оқушылардың әртүрлі мамандықтарды оқуға деген қызығушылығын оятып қана қоймай, олардың шығармашылық әлеуетін, сыни ойлауын және көшбасшылық қасиеттерін дамытуға көмектеседі.

Жобаға қатысқан педагогтар кәсіптік бағдарлау міндеттерімен бірлесіп жұмыс істеу оларға оқушылардың қажеттіліктері мен мүдделерін жақсы түсінуге мүмкіндік беретінін атап өтті. Бұл өз кезегінде мұғалімдерге білім беру бағдарламаларын бейімдеуге көмектеседі, оларды өзекті және тиімді етеді. Сонымен қатар, мұндай жобалар мектептер, колледждер мен жоғары оқу орындары арасындағы өзара іс-қимылды нығайтуға ықпал етеді, бұл қазіргі қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыра алатын бірыңғай білім беру жүйесін құру үшін өте маңызды.

Оқушылардың ата-аналары балаларға білім алуға ғана емес, оларды іс жүзінде қолдануға мүмкіндік бергені үшін алғыс білдіріп, бастаманы белсенді қолдады. Олар мұндай форматтағы іс-шаралар оқушыларға өз болашағына саналы көзқарас қалыптастыруға көмектесетінін және оларға таңдалған жолдың дұрыстығына сенімділік беретінін атап өтті. Көптеген ата-аналар мұндай жобалардың тұрақты түрде жүргізілуін және оқушылардың көп санын қамтуын тіледі.

Жоба қорытындылары бейін алдындағы және бейіндік оқыту оқушыларды ересек өмірге дайындауда шешуші рөл атқаратынын тағы да атап өтті. Заманауи әдістер мен тәсілдерді қолдану білім беру процесін тиімдірек ғана емес, сонымен қатар балалар үшін де қызықты етеді. Бұл олардың білімі мен дағдыларын ғана емес, өз қабілеттеріне деген сенімділігін, жаңа сынақтарға дайындығын және қоғамның дамуына үлес қосуға деген ұмтылысын қалыптастыруға көмектеседі.

Мұндай бастамалар мектеп тек білім алу орнына ғана емес, сонымен қатар жеке тұлғаны жан-жақты дамыту алаңына айналатынын көрсетеді. Оқушыларды осындай жобаларға тарту белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастыруға, жауапкершілік сезімін дамытуға және өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылуға ықпал етеді. Бұл қасиеттер әсіресе жылдам өзгеретін әлемде маңызды, мұнда сәттілік жаңа шындыққа бейімделу және инновациялық шешімдерді табу қабілетіне байланысты.

"Білім беруді дамыту жағдайында бейіналды және бейіндік оқытуды тиімді ұйымдастырудың заманауи әдіс –тәсілдері" жобасы білім беру процесін жетілдіру жолындағы маңызды қадам болды. Ол мектептер, тәрбиешілер, ата-аналар және сыртқы білім беру құрылымдары арасындағы ынтымақтастық әр оқушыға өз жолын табуға және өз әлеуетін ашуға көмектесетін нақты нәтижелерге қол жеткізе алатынын көрсетті.

Қазір оқылып жатыр

Толығырақ

Қасым-Жомарт Тоқаевқа холдингтің былтыр атқарған жұмысы туралы есеп беріліп, биылғы жоспары таныстырылды, деп хабарлайды No-comment.kz - Ақордаға сілтеме...