Қайырымдылық пен еріктілер мәдениетін дамытуға бағытталған "игі істер марафоны" республикалық жобасы аясында Н. Төреқұлов атындағы № 8 жалпы білім беретін мектепте "Мейірімділік жүректен" атты ашық сабақ өтті. Мектептің арнайы педагогы Гүлжан Рысбаевна Дошжанова өткізген бұл іс-шара оқушылардың бойында мейірімділік, мейірімділік және басқаларға көмектесуге дайын болу сияқты құндылықтарды тәрбиелеудің жарқын үлгісі болды. Сабақ үйде оқитын Анарбаев Рамазанның сыныптастары үшін ұйымдастырылды, бұл іс-шараға ерекше жылулық пен маңыздылық қосты, деп хабарлайды No-comment.kz ақпараттық агенттігі.
Сабақтың мақсаты оқушылардың мейірімділік қасиеттері туралы түсініктерін кеңейту, сондай-ақ оларды қайырымдылыққа және қолдауды қажет ететіндерге қамқорлық жасауға шақыру болды. Ұйымдастырушылар мектеп оқушыларына осы қасиеттердің маңыздылығын жеткізіп қана қоймай, оларды күнделікті өмірде игі істерді іс жүзінде қолдануға шабыттандыруға тырысты.
Іс — шара Гүлжан Рысбайқызының құттықтау сөзінен басталды, ол мейірімділік-адамдарды біріктіретін және біздің әлемді жақсартатын әмбебап құндылық екенін атап өтті. Ол балаларға жақсы істердің маңыздылығы, басқаларға қамқорлық көрсетудің маңыздылығы және тіпті аз ғана көмек қажет адам үшін үлкен өзгеріс әкелетіні туралы айтты.
Сабақта қайырымдылық пен қайырымдылықтың нақты мысалдарын талқылауға ерекше назар аударылды. Оқушылар басқа адамдарға қалай көмектескені туралы әңгімелерімен бөлісті — бұл қарт көршілерге көмектесу, мектептегі іс-шараларға қатысу немесе қиын сәтте досына қолдау көрсету. Бұл әңгімелер балалардың шынайы қызығушылығын тудырды және жасына немесе мүмкіндігіне қарамастан, жақсы істер барлығына қолжетімді екенін көрсетті.
Сабақ барысында балалармен өзара әрекеттесудің әртүрлі формалары қолданылды: пікірталастар, интерактивті ойындар және бірлескен шығармашылық тапсырмалар. Маңызды сәттердің бірі "мейірімділік ағашын" құру болды, онда оқушылар әлемді қалай жақсартуға болатындығы туралы өз тілектері мен идеяларын қалдырды. Әр бала қағаз парағына жақсылық туралы өзінің көзқарасын жазып, оны ағашқа жапсырды, бұл игі істер берік және үйлесімді қоғамның негізі екенін білдіреді.
Сонымен қатар, сабақта мейірімділік мысалдарын бейнелейтін тақырыптық бейнелер көрсетілді. Бұл балаларға жақсы істердің адамдардың өмірін қалай өзгертетінін көруге және олардың қайырымдылыққа қатысуы мағыналы және пайдалы болатынын түсінуге көмектесті. Балалар бейнеден көргендерін талқылап, сұрақтар қойып, эмоцияларымен бөлісті, бұл сенімді және шабыттандыратын атмосфераны құруға ықпал етті.
Рамазанның сыныптастары Жеке оқу жағдайларына қарамастан, оның ұжымның бір бөлігі екенін көрсетуге тырысып, сабаққа белсенді қатысты. Сабақ тек ізгіліктерді талқылауға арналған алаң ғана емес, сонымен қатар студенттерге Рамазанға қолдау мен достық қарым-қатынас көрсету мүмкіндігі болды. Бұл барлық қатысушыларға мейірімділік кішкентай, бірақ маңызды қадамдардан басталатынын еске салды-жақын адамдарға жылы сөздер, көңіл бөлу және қамқорлық.
Оқушылардың ата-аналары мұндай іс-шаралардың тәрбиелік маңызы зор екенін атап өтті. Олар балаларға мейірімді және жанашыр адам болудың не екенін жақсы түсінуге көмектеседі, Жауапкершіліктен қорықпауға және басқаларға көмектесудің құндылығын көруге үйретеді. Көптеген ата-аналар мектеп пен мұғалімге балалардың ой-өрісін кеңейтіп қана қоймай, оларды жақсы істерге шабыттандыратын бастамасы үшін алғыс білдірді.
Мектеп әкімшілігі "Мейірімділік жүректен" сабағы "игі істер марафоны"жобасын іске асыру жөніндегі жұмыстың маңызды бөлігіне айналғанын атап өтті. Бұл іс-шара қайырымдылық тақырыбына назар аударып қана қоймай, оқушылардың игі бастамаларға іс жүзінде қатысуы үшін жағдай жасауға мүмкіндік берді. Мұндай сабақтар үнемі өткізіліп, көбірек сыныптарды қамтып, жаңа қатысушыларды тартады деп жоспарлануда.
Сабақ балаларға мейірімділік пен мейірімділік жай ғана әдемі сөздер емес, нақты мағынасы бар әрекеттер екенін түсінуге көмектесті. Жігіттер олардың басқалар үшін пайдалы және маңызды болуы мүмкін екенін, олардың әрекеттері басқалардың өмірін жақсы жаққа өзгерте алатынын көрді. Олардың көпшілігі мектептегі көмек акцияларына қатысуға ниет білдірді, қайырымдылық шараларына өз идеяларын ұсынды және айналасындағы адамдарға қалай көмектесетіні туралы жиі ойлануға уәде берді.
Сабақ соңында Гүлжан Рысбайқызы барлық қатысушыларға белсенді қатысқаны үшін алғысын білдіріп, мейірімділік — бұл өзгелерге ұқыпты сақталып, берілуге тиіс құндылық екенін атап өтті. Ол балаларды талқылауларға тоқталмауға, бірақ мұқтаж адамдарға қамқорлық пен көңіл бөле отырып, өз идеяларын жүзеге асыруға шақырды. Әрбір бала игі істердің мағынасын еске түсіретін шағын символдық сыйлық алды, бұл барлық қатысушылардың күлкісі мен қуанышын тудырды.
"Мейірімділік жүректен" сабағы тек білім беру ғана емес, сонымен қатар оның барлық қатысушылары үшін шабыттандыратын оқиға болды. Ол мейірімділік, қамқорлық және қайырымдылық — бұл әр адам өзін маңызды және қажет сезінетін үйлесімді қоғамның негізі екенін еске салды. Осындай іс-шаралардың арқасында мектепте балаларға жауапты және жанашыр адамдардың өсуіне көмектесетін сенім, құрмет және өзара көмек атмосферасы қалыптасады.
Іс — шара соңында балалар жағымды эмоцияларға ие болып қана қоймай, мейірімділік абстрактілі нәрсе емес, олар күнделікті жасай алатын нақты әрекеттер екенін түсінді. Олар айналадағы адамдарға мұқият болу, олардың қажеттіліктерін байқау және көмектесуге дайын болу қаншалықты маңызды екенін көрді. Көптеген оқушылар үшін бұл сабақ оларды қоршаған әлемге қалай әсер етуі мүмкін екендігі туралы ойлануға мәжбүр ететін жаңалық болды.
"Игі істер марафоны" жобасы аясында "Мейірімділік жүректен" сабағы барлық қатысушыларға мейірімділік — бүкіл әлемдегі адамдар түсінетін әмбебап тіл екенін еске салды. Бұл қоғамды біріктіретін және шабыттандыратын, күшті және жақсырақ ететін құндылық Н.Төреқұлов атындағы №8 мектеп балаларды тәрбиелеу арқылы жарқын және жақсы болашақ үшін іргетас қалауға болатындығының үлгісін көрсетуді жалғастыруда.