Абай атындағы мектепте химия пәнінен ашық сабақ

Абай атындағы мектепте химия пәнінен ашық сабақ

Химия-биологиялық пәндік бірлестіктің онкүндігі аясында Абай атындағы жалпы білім беретін мектепте химия пәнінің мұғалімі Сейлбекова Дина Нагашбековна 10 "А" сынып оқушыларымен ашық сабақ өткізді. Сабақ "Температураның реакция жылдамдығына әсері" тақырыбына арналды және оның негізгі міндеті химиялық реакциялардың жылдамдығына әртүрлі факторлардың әсерін эксперименттік зерттеу болды, деп хабарлайды No-comment.kz ақпараттық агенттігі.

Сабақтың мақсаты оқушыларды Химиялық кинетика негіздерімен теориялық таныстыру ғана емес, сонымен қатар оқушылар іс жүзінде заттардың температурасы мен концентрациясы реакция жылдамдығына қалай әсер ететінін зерттей алған практикалық зерттеу болды. Сабақ интерактивті әдістер мен практикалық іс-әрекеттердің студенттерге күрделі ғылыми тұжырымдамаларды жақсы меңгеруге қалай көмектесетінінің жарқын мысалы болды.

Сабақтың басынан бастап сыныптағы атмосфера қызығушылық пен күтуге толы болды. Мұғалім сабақты тақырыпқа қысқаша кіріспеден бастады, химиялық кинетиканың маңыздылығы және оның күнделікті өмірде және өнеркәсіпте қолданылуы туралы айтты. Содан кейін температура, концентрация, катализаторлар және өзара әрекеттесетін заттардың бетінің ауданы сияқты реакция жылдамдығына әсер ететін негізгі факторларға назар аударылды.

Сабақтың эксперименттік бөлігіне ерекше назар аударылды. "Химиялық реакция жылдамдығына әр түрлі факторлардың әсерін зерттеу" деп аталатын практикалық жұмыс сабақтың негізгі бөлігіне айналды. Оқушылар мұғалімнің жетекшілігімен эксперименттер жүргізіп, топтарда жұмыс істеді. Әр топ өз бетінше зерттеу жүргізуге мүмкіндік беретін реактивтер, жабдықтар мен нұсқаулар жинағын алды.

Эксперимент барысында студенттер температура мен концентрацияның өзгеруі әртүрлі заттардың ерітінділері арасындағы реакция жылдамдығына қалай әсер ететінін зерттеді. Мысалы, Олар температураның жоғарылауымен бөлшектердің энергиясының жоғарылауына байланысты реакциялардың жылдамырақ жүретінін байқады, бұл олардың жиі және тиімді соқтығысуына әкеледі. Олар сондай-ақ Реактивтердің концентрациясы бөлшектердің соқтығысу ықтималдығына және осылайша реакция жылдамдығына қалай әсер ететінін зерттеді.

Сабақтың практикалық бөлігі нәтижелерді белсенді талқылаумен қатар жүрді. Оқушылар өз бақылауларымен бөлісті, деректерді кестелерге жазып, мұғаліммен және сыныптастарымен талқылады. Бұл тәсіл материалды жақсы түсінуге ықпал етіп қана қоймай, оқушылардың талдау, сыни ойлау және командада жұмыс істеу дағдыларын дамытты.

Мұғалім оқушыларға байқалған құбылыстардың ғылыми негізін түсіндіруге ерекше назар аударды. Мысалы, мектеп оқушыларына температураның бөлшектердің кинетикалық энергиясына әсері, сондай-ақ химиялық реакциялардың активтену энергиясын төмендетудегі катализаторлардың рөлі туралы егжей-тегжейлі айтылды. Бұл түсініктемелер студенттерге теориялық білімнің іс жүзінде қалай қолданылатынын тереңірек түсінуге көмектесті.

Сабақ барысында оқушылар пікірталастарға белсенді қатысып, сұрақтар қойып, өз ойларымен бөлісті. Мұғалім әр оқушы өз идеяларын сенімді және еркін жеткізе алатын достық және өнімді атмосфераны құрды. Бұл тәсіл материалды игеруге ғана емес, сонымен қатар химияға ғылым ретінде қызығушылықтың дамуына ықпал етті.

Сабақ соңында оқушылар эксперимент нәтижелеріне негізделген өз нәтижелерін ұсынды. Олар алынған мәліметтер теориялық болжамдарды қалай қолдайтынын талқылады, температура мен концентрацияның реакция жылдамдығына әсері туралы қорытынды жасады және өз білімдерін нақты өмірде қолдануды ұсынды.

Ашық сабаққа қатысқан мұғалімдер сабақты өткізу әдістемесін жоғары бағалады. Олар Сейлбекова Дина Нагашбековна сабақтың теориялық және практикалық бөліктерін сәтті біріктіріп, материалды оқушылар үшін қолжетімді әрі қызықты еткенін атап өтті. Мұғалімдер бұл тәсіл оқушылардың білімін ғана емес, сонымен қатар өзіндік жұмыс пен деректерді талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететінін атап өтті.

Мектеп әкімшілігі мұғалімге сабақ дайындығының жоғары деңгейі үшін ризашылығын білдірді. Директордың оқу работе жөніндегі орынбасары мұндай практикалық сабақтарды өткізу оқушылардың пәнге деген қызығушылығын дамытуда және олардың оқуға деген оң көзқарасын қалыптастыруда шешуші рөл атқаратынын атап өтті.

10 "А" сынып оқушылары сабақ туралы өз әсерлерімен бөлісті. Олар сабақтың эксперименттік бөлігі ерекше қызықты болғанын және күрделі химиялық процестерді жақсы түсінуге мүмкіндік бергенін атап өтті. Олардың көпшілігі үшін бұл сабақ химия мен басқа да жаратылыстану ғылымдарын одан әрі зерттеуге шабыт болды.

Өткізілген сабақ туралы білген оқушылардың ата-аналары мұғалім мен мектепке балалардың шығармашылық және аналитикалық ойлауын дамытуға жағдай жасағаны үшін алғыс білдірді. Олар мұндай сабақтар мектеп оқушыларына оқу материалын жақсы меңгеріп қана қоймай, әрі қарай оқу мен өмірде пайдалы болатын дағдыларды қалыптастыруға көмектесетінін атап өтті.

Абай атындағы мектепте химия пәнінен ашық сабақ заманауи білім беру тәсілдері оқу процесін қызықты, қызықты және тиімді ете алатындығының жарқын мысалы болды. Бұл іс — шара эксперименттік жұмыс оқушылардың мотивациясын арттырудың және олардың ғылымға деген қызығушылығын арттырудың ең күшті құралдарының бірі екенін тағы бір рет дәлелдеді.

Мұндай сабақтарды өткізу оқушылардың білімін тереңдетуге ғана емес, сонымен қатар олардың ғылымда, техникада және басқа салаларда табысты мансап құруға қажетті дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Абай атындағы мектеп оқушыларының жан-жақты дамуына қолайлы жағдай жасай отырып, білім беру саласындағы көшбасшылардың бірі болып қала береді.

Қазір оқылып жатыр

Толығырақ

Қазақстандық авторлар мен композиторлар өз туындылары үшін өтемақы алу проблемаларын жиі айтады. Мүліктік құқықтарды басқарушы ұйым өз жұмысын...