№27 мектеп-лицейінде "Күзгі фуршет" байқауы өтті

№27 мектеп-лицейінде "Күзгі фуршет" байқауы өтті

Түркістан қаласының Ө.Жәнібеков атындағы № 27 мектеп-лицейінде ағымдағы жылдың 7 қарашасында 7 сынып оқушылары арасында "Күзгі фуршет" байқауы өтті. Жұлдыз күніне орайластырылған іс-шара оқушылардың фуршет үстелін безендіру, ыдыс-аяқ беру және эстетикалық тартымды қызмет көрсету дағдыларын дамытуға бағытталған. Осы байқауды ұйымдастырған технология пәнінің мұғалімі Баянсұлу Қосдаулетова оны шығармашылық тапсырма ретінде ғана емес, сонымен қатар оқушыларға өмірде пайдалы болатын дағдыларды игеруге көмектесетін білім беру іс-шарасы ретінде қарастырды, деп хабарлайды No-comment.kz ақпараттық агенттігі.

Байқаудың негізгі мақсаты оқушыларға қызмет көрсетудің негізгі дағдыларын ғана емес, сонымен қатар фуршет берудің мәдени аспектілерін де үйрету болды. Бұл тәсіл мектеп оқушыларының талғамын, эстетикасын және тәртіпті түсінуін қалыптастыруға, сондай-ақ ұйымдастырушылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Оқушылардың алдына қойылған міндеттер бірнеше кезеңнен тұрды. Бастапқыда оқушыларға "фуршет" ұғымымен, оның ерекшеліктерімен және негізгі принциптерімен танысу ұсынылды. Баянсұлу Қосдәулетова фуршет беру банкет қызметінен өзгеше екендігіне және ыдыс-аяқтарды беру кезектілігі, ыдыс-аяқтарды, аспаптар мен әшекейлерді үстелге дұрыс орналастыру сияқты белгілі бір ережелерді сақтауды талап ететініне назар аударды.

Қатысушылардың міндеттері кезеңдердің әрқайсысы білім мен дағдыларды біртіндеп игеруге ықпал ететіндей етіп құрылымдалған. Біріншіден, оқушылар фуршеттерге қатысты негізгі ұғымдармен танысты. Оларға фуршет дегеніміз не, ол банкеттердің басқа түрлерінен қалай ерекшеленетіні және оның дизайнына қандай талаптар қойылатындығы түсіндірілді. Бұл балаларға үстелді безендіруге және безендіруге өз ережелері мен дәстүрлері бар ойластырылған және ұйымдастырылған процесс ретінде қарауға мүмкіндік берді.

Келесі кезеңде оқушылар дастархан жайуға практикалық дайындықты бастады. Бұл процесте олар ыдыс-аяқ пен құрылғыларды таңдау және орналастыру, дастарханды безендіру және қосымша керек-жарақтарды таңдау сияқты маңызды аспектілерді игеруі керек еді. Сонымен қатар, олар ыдыс-аяқты беру кезінде операциялар тізбегін дұрыс орындауды үйренді, бұл олардың қызмет көрсету білімі мен дағдыларын айтарлықтай байытты. Оқушылар майлықтардың орналасуы немесе дастарханды таңдау болсын, әрбір элемент фуршеттің жалпы атмосферасына және оның көрнекі тартымдылығына әсер етуі мүмкін екенін түсінді.

Байқауға қатысушылардың алдына қойылған Үшінші міндет-өз іс-әрекеттерін талдау және қорытынды жасау дағдыларын дамыту. Балалар қызмет көрсету іс-әрекеттерінің қаншалықты дұрыс және қисынды орындалғанын бағалауды үйренді. Бұл олардың қателіктерін көруге және оларды түзетудің жолдарын іздеуге, сондай-ақ дағдыларын жетілдіруге көмектесті. Бұл тәсіл олардың ақыл-ой белсенділігін ынталандырды, бұл өз кезегінде аналитикалық қабілеттерді дамытып, негізгісін бөліп көрсету қабілетін қалыптастырды.

Байқау аясында тәрбиелік аспектке ерекше назар аударылды: қызмет көрсету заттарымен қалай жұмыс істеу керек, үстелдерді қалай дұрыс орналастыру керек, қандай сақтық шараларын сақтау керек. Мұғалім ұқыптылықтың, қауіпсіздіктің және жабдыққа ұқыпты қараудың маңыздылығына назар аударды. Жұмыс барысында студенттер үстелдерді орналастыру немесе дастарханды безендіру болсын, олардың әрбір әрекеті қауіпсіздік ережелерін ескере отырып жасалуы керек екенін түсінді, бұл олардың жауапкершілігі мен егжей-тегжейге мұқият болуын дамытты.

фуршет үстелін ұйымдастыру оқушылардан тек қиялды ғана емес, жауапкершілікті, жоспарлауды және ұсақ-түйектерге назар аударуды талап етті. Командаларда жұмыс істей отырып, балалар міндеттерді бөлді және шағын жобаларды бірлесіп әзірледі, бұл оларға тапсырманы сәтті орындау үшін топтық жұмыстың маңыздылығын түсінуге көмектесті. Мысалы, команданың әрбір қатысушысы үстелді безендіруге қатысты өз идеялары мен ұсыныстарын енгізді, бұл олардың қарым-қатынас және іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дамытты. Осылайша, практикалық тапсырма қызмет көрсету дағдыларын дамытуға ғана емес, сонымен қатар оқушылардың командада өзара әрекеттесу қабілетін қалыптастырды.

Дастарханнан бастап орталық бұйымдарға дейін фуршет үстелінің дизайнының әр элементін оқушылар ұсақ-түйекке дейін ойластырған. Оқушылар фуршетке тақырыптық күзгі атмосфера беру үшін жапырақтар мен гүлдердің күзгі композицияларын таңдап, тағамдарды маусымдық элементтермен безендіріп, қиялын көрсетті. Бұл мектеп оқушыларына ыдыс-аяқты үстелге қою ғана емес, сонымен қатар эстетикалық үйлесімді және жайлы атмосфера құру маңызды екенін түсінуге мүмкіндік берді.

Байқаудың соңғы кезеңі жұмыстарды бағалау болды. Бұл үшін мектептің оқытушылары мен қызметкерлерінен тұратын қазылар алқасы бірнеше критерийлерді ескерді: үстелдің эстетикалық безендірілуі, қызмет көрсету ережелерін сақтау, идеялардың өзіндік ерекшелігі мен шығармашылығы және қауіпсіздік ережелерін сақтау. Қазылар алқасы қатысушылардың жұмысын жоғары бағалап, олардың күш-жігерін, жауапкершіліктің жоғары деңгейін және тапсырмаға байыпты қарауын атап өтті. Дизайнда өзіндік ерекшелігін көрсеткен және қызмет көрсету талаптарын дәл орындаған командалар ерекше көзге түсті.

"Күзгі фуршет" байқауы №27 мектеп-лицейдің білім беру бағдарламасында маңызды оқиға болды, өйткені ол оқушыларға өмірде пайдалы болуы мүмкін практикалық қызмет көрсету және безендіру дағдыларын игеруге мүмкіндік берді. Іс-шараны ұйымдастырушы Баянсұлу Қосдаулетова мұндай практикалық тапсырмалар кәсіби дағдыларды дамытуға ғана емес, оқушылардың жеке қасиеттерін қалыптастыруға да ықпал ететінін атап өтті. Мысалы, оқушылар өз қабілеттеріне деген сенімділікке ие болады, басқалармен тиімді қарым-қатынас жасауды және уақытын жоспарлауды үйренеді, эстетикалық талғамды және тұрмыстық заттарға ұқыпты қарауды дамытады.

Мұндай іс-шаралар студенттерге шығармашылық көрініс пен кәсіби өсу үшін жаңа мүмкіндіктер ашады. Мұндай байқауларға қатысу жасөспірімдерге өздерінің таланттары мен қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді, сонымен қатар болашақ мамандықты таңдауды саналы етеді. Мектептегі байқауды ұйымдастырушылар болашақта әр оқушы өзін көрсете алатындай, жаңа білім алып, дағдыларын жетілдіре алатындай жаңа тақырыптық тапсырмалар қосу арқылы оның форматын кеңейтуді жоспарлап отыр.

Осылайша, "Күзгі фуршет" байқауы оқушылар үшін тек практикалық ғана емес, сонымен қатар болашақта оларға көмектесетін өмірлік дағдыларды игеру жолындағы маңызды қадам болды. Іс-шара оқушыларды ұқыптылыққа, тәртіпке және жауапкершілікке үйретеді, бұл олардың үйлесімді тұлға ретінде дамуы үшін маңызды негіз болып табылады.

Қазір оқылып жатыр

Толығырақ

Алдағы 5 жылда Шымкентте 600 мың ағаш көшеттерін отырғызу жоспарланған. Биыл 200 мыңға жуық ағаш көшеттерін отырғызу жұмыстары жүргізілуде.  Қала...