Қазыбек би атындағы №14 мектепте ата-аналарға арналған «Ұйқы және психикалық денсаулық» туралы сабақ

Қазыбек би атындағы №14 мектепте ата-аналарға арналған «Ұйқы және психикалық денсаулық» туралы сабақ

Қазыбек би атындағы №14 жалпы білім беретін мектепте педагог-психолог Р. Бекжігітова 10-11 сынып оқушыларының ата-аналарына "Ұйқы және психикалық денсаулық" тақырыбында сабақ өткізді. Бұл іс-шара ата-аналардың жасөспірімдердің психикалық саулығының маңызды факторы ретінде ұйқыға жауапкершілікпен қарауын қалыптастыруға бағытталған "ата-аналарды педагогикалық сүйемелдеу" бағдарламасының бөлігі болды, деп хабарлайды No-comment.kz ақпараттық агенттігі.

Сабақтың мақсаты ата-аналардың назарын балаларының миы мен жүйке жүйесін сау ұстау үшін ұйқының маңыздылығына аудару болды. Ата-аналарды жасөспірімдерде ұйқы режиміне байланысты пайдалы әдеттерді дамытуға ынталандыруға, сондай-ақ оның сапасын жақсартатын практикалық әдістерді үйретуге ерекше назар аударылды.

Сабақ кіріспе бөлімнен басталды, онда педагог-психолог жасөспірімдер өміріндегі ұйқының негізгі рөлі туралы айтты. Сапалы ұйқы — бұл есте сақтаудың, зейіннің, оқу қабілетінің және эмоционалды тұрақтылықтың қалыпты жұмыс істеуінің негізі екендігі баса айтылды. Р. Бекжігітова ата-аналардың назарына ұйқының болмауы концентрацияның төмендеуі, ашуланшақтық, шаршау және тіпті психикалық бұзылулардың дамуы сияқты ауыр зардаптарға әкелуі мүмкін екенін атап өтті.

Тақырыпты жақсы түсіну үшін ата-аналармен ұйқы кезінде болатын процестермен танысуға бағытталған қызықты ойын өткізілді. Ойынның негізгі міндеті қатысушыларға ұйқы кезінде ми мен жүйке жүйесінің қалай жұмыс істейтінін және осы кезеңде қандай кезеңдер өтетінін түсіну болды. Ерлі-зайыптыларда жұмыс істейтін ата-аналар ұсынылған терминдерді қолдана отырып, негізгі процестерді талқылады. Бұл қатысушыларға білімдерін тереңдетіп қана қоймай, жасөспірімдер үшін ұйқы режимін сақтаудың маңыздылығын түсінуге көмектесті.

Сабақтың негізгі бөлігі психикалық денсаулық ұғымын талқылауға арналды. Педагог-психолог психикалық денсаулықты баланың миы мен жүйке жүйесінің қалыпты жұмыс істеу қабілеті ретінде анықтады. Есте сақтау, зейінді дамыту, ақпаратты сіңіру қабілеті және эмоционалды тұрақтылық сияқты аспектілерге ерекше назар аударылды. Ата-аналар талқылауға белсенді қатысып, сұрақтар қойып, өз бақылауларымен бөлісті.

Сабақтың ең пайдалы кезеңдерінің бірі практикалық тапсырма болды, онда ата-аналар жасөспірімдердің ұйқысын жақсарту бойынша ұсыныстарын жазуы керек болды. Әр қатысушы өз нұсқасын ұсынды, содан кейін барлық жазбалар талқыланып, ұйымдастырылды. Тақтада ұйқы режимін орнату, ұйықтауға ыңғайлы жағдай жасау және ұйықтар алдында электронды құрылғылардың әсерін азайту бойынша кеңестер пайда болды.

Содан кейін ата-аналар "менің шешімім"тапсырмасын орындау үшін топтарға бөлінді. Әр топқа жасөспірімдердегі ұйқы проблемаларына байланысты белгілі бір жағдай ұсынылды. Қатысушылар осы мәселелердің ықтимал себептерін талқылап, шешімдерін ұсынды. Сабақтың бұл кезеңі қызу пікірталас тудырды, өйткені ата-аналар жеке тәжірибелерімен бөлісті және мәселелерді шешудің практикалық тәсілдерін тапты.

Сабақтың соңғы кезеңі кері байланыс болды, онда ата-аналар өткізілген сабақ туралы өз пікірлерін бір сөзбен жеткізе алды. Тақтада "пайдалы", "ақпараттық", "шабыттандыратын" және "маңызды"сияқты көптеген сөздер пайда болды. Бұл сәт қатысушылардың жаңа білім алып қана қоймай, сонымен қатар балаларының күн тәртібін ұйымдастыруға деген көзқарастарын өзгертуге түрткі болғандығының көрсеткіші болды.

Ата-аналар бұл әрекет оларға балаларының ұйқы сапасына назар аударудың қаншалықты маңызды екенін жақсы түсінуге көмектескенін және өмірдің осы саласын жақсартудың практикалық жолдарын үйреткенін атап өтті. Олардың көпшілігі мұғалімге маңызды мәселелерді талқылауға және құнды ұсыныстар алуға мүмкіндік бергені үшін алғыс білдірді.

Сабақтың негізгі нәтижелерінің бірі қатысушылардың жасөспірімдердің ұйқы сапасы олардың психикалық және эмоционалдық денсаулығына тікелей байланысты екенін түсінуі болды. Ата-аналар алған білімдерін балаларына орта мектеп жүктемелеріне жақсы бейімделуге және стресс деңгейін төмендетуге көмектесу үшін іс жүзінде қолдануға дайын екенін атап өтті.

Педагог-психолог Р. Бекжігітова сабақты қорытындылай келе, мұндай кездесулер жасөспірімдердің жан-жақты дамуы мен қолдауына жағдай жасай отырып, мектеп пен отбасы арасында тығыз байланыс орнатуға көмектесетінін атап өтті. Ол ата-аналар ұсынылған әдістерді белсенді қолданады және келесі кездесулерде өз жетістіктерімен бөліседі деп үміттенді.

Мектеп әкімшілігі сабақтың өткізілуіне оң баға беріп, оның практикалық маңыздылығын атап өтті. Ата-аналармен жұмыс істеу отбасы мен мектеп арасындағы қарым-қатынасты жақсартуға ықпал ететін білім беру процесінің маңызды бөлігі болып табылатыны атап өтілді.

Іс-шара мектепте оқушылардың денсаулығы мен әл-ауқатына қамқорлық атмосферасын құрудың тағы бір қадамы болды. Мұндай әрекеттер ата-аналарға балаларының қажеттіліктерін жақсы түсінуге және оларды қанағаттандырудың тиімді жолдарын табуға көмектеседі.

Қазыбек би атындағы №14 мектеп оқушылардың үйлесімді дамуы үшін жағдай жасауға ықпал ете отырып, ата-аналармен жұмыс істеудің заманауи әдістерін белсенді енгізуді жалғастыруда. "Ұйқы және психикалық денсаулық" тақырыбындағы сабақ өзара іс-қимыл және тәжірибе алмасу арқылы өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен қолдауда айтарлықтай нәтижелерге қол жеткізуге болатындығының жарқын мысалы болды.

Қазір оқылып жатыр

Толығырақ

Қазақстандық авторлар мен композиторлар өз туындылары үшін өтемақы алу проблемаларын жиі айтады. Мүліктік құқықтарды басқарушы ұйым өз жұмысын...